winkelen in deventer!

hee, ik ga binnenkort winkelen in deventer en vroeg me af of het daar eigenlijk wel leuk is en welke winkels daar zitten? En of er ook kleine winkeltjes zijn met kleren?
xx

Ik ben er een dagje geweest en vond er niks aan.
Weinig knusheid.

ahh jammer, zijn er wel een beetje oké winkels?

Het deel waar ik was vond ik geen kledingwinkels, alleen wat kroegjes en een kruidvat.

Ik zou het je niet aanraden. Heel weinig voor onze leeftijd.
Ik was er vanmiddag nog en geen van de winkels trekt mij naar binnen.
Op zich is het er wel gezellig, zoals vanmiddag, terrasjes vol en alles, veel kleine winkeltjes. Maar echt niet voor onze leeftijd. Tenzij je van antiek, kunst, oude boeken en zo houdt…
Dus ik zou iets anders kiezen wil je echt winkelen.

Niets bijzonders alleen H&M enz. wel leuke eettentjes/cafeetjes

dit is erg jammer, ik had gedacht dat deventer wel leuker zou zijn… kan voortaan dus beter dicht bij huis blijven in Nijmegen aangezien ik daar áltijd slaag!

H&M is hier echt verschrikkelijk.
Wat zit er, even denken… Only, Vero Moda, The Sting, H&M, al die winkels, maar ga je de zijstraten in heb je wel andere winkeltjes, maar daar kom ik vrijwel nooit.

Tja, sommigen vinden het hier echt super leuk te winkelen (maar dat hoor ik meer van oudere mensen), maar zelf ga ik liever ergens anders heen.

Winkelen kun je er niet. Maar Deventer is wel heel mooi, heel oud en gezellig vind ik.
Maar ik woon er.

deventer hjeeft wel leuke kleine winkeltjes! voornamelijk galajurken dacht ik

Nah opzich de winkels zijn gewoon standaard, idd H&M, Vero Moda, Only, Sting, Vila etc. Maar qua terrasjes is het wel heel gezellig en we hebben heerlijk ijs!!

Talamini!! T was er echt achterlijk druk vanmiddag, anders had ik mn eerste van t jaar gehad vandaag…

Juaaah en ijskoffie bij de Fred en Douwe. Te lekker.

Ik vind Deventer wel leuk, er zitten veel aparte winkels die je niet snel in normale steden tegen komt. Je moet gewoon even zoeken en misschien kun je wat oude topics na gaan want daar staat wss wel wat in , want ik weet niet hoe die winkels heten…

om te winkelen vind ik het niet echt wat. maar ik vind het wel echt een prachtige oude stad om gewoon doorheen te lopen. maar dus niet speciaal voor de winkels.