winkelen in den-haag

haaai meiden,
ik wil morgen gaan winkelen in den-haag,
maar ik had even een vraagje: als je bij den-haag centraal komt met de metro, is het winkelcentrum dan dichtbij??
of moet je bij een andere halte uitstappen??

xx

niemand???

kijk op google maps :wink:

Als je bij Den Haag centraal uitstapt is het nog ongeveer 5 minuten lopen naar de stad. Maar je kan ook met de Randstadrail gaan, dan stap je op bij Den Haag centraal (of ergens anders) en dan stap je uit bij Spui, dan ben je meteen in het centrum. Veel plezier met winkelen:)

Het is het handigst als je inderdaad met de randstadrail gaat! Die zijn boven te vinden, dan hoef je maar 1 halte en dan ben je er al!

Tram 17 vanaf centraal en dan Gravenstraat eruit. Dan kom je er sowieso maar er zijn meerdere opties.
Met www.9292ov.nl kan je het ook uitzoeken!

okeee dankjullie wel!!:smiley:

Haha van Centraal naar spui en het centrum is ook wel erg ver. Je moet gewoon een stuk rechtdoor lopen, dan zie je opgegeven moment de turfmarkt. Dan kom je bij een grote trap, spui dus en dan ben je er zo goed als.

En dan te bedenken dat ik daar niet eens woon :'D

Zijn die werkzaamheden bij halte Spui (in de tunnel) al opgelost dan? Daardoor was de halte afgesloten.
Eigenlijk alle trams die je in stapt de goede kant op stoppen wel in het centrum, en anders idd www.9292.nl
Shopse!

Ik zou niet eens met de tram gaan, je moet vanaf het station gewoon alsmaar rechtdoor lopen tot je bij Spui bent.