Winkelen in bremen

Hoi forum genoten!

Ik was benieuwd hoe het winkelen nou is in bremen! is er iemand geweest? zoja wat voor winkels zijn er?? is het een beetje gezellige stad?

Ik wil er alleen al zo graag heen omdat daar een primark zit, erg toch!

forum genoten… goed gevonden.

Maar nee, ik kan je niet helpen sorry!

Ik ken wel iemand die daar woont, maar verder weet ik het ook niet… Up. :]

zit er een primark noooo:|, ik zou er gisteren heen, voor de kerst markt, maar ging niet door:’(

ik weet dat er een hele grote douglas zit en een new yorker:D:D

new yorker is ook altijd goed :grinning::smiley:

wat zit er nog meer mensen, ik wil het ook weten!

up voor mezelf!!!

en weer :stuck_out_tongue:

Ooh, Bremen is een leuke stad! Mijn vader is er helemaal fan van, dus we zijn er best wel vaak geweest :'D
Naast de winkels is het oude stadsdeel ook erg mooi trouwens.
Grote New Yorker inderdaad, en een H&M… De Primark heb ik er alleen niet gezien :confused:

Oh, en zoals bijna elke duitse stad hebben ze van die overdekte winkelcentra (Kaufhaus enzo xD)
Hm… en ze hebben een Tally Weijl (erg leuk klein winkeltje, beetje New Yorker-stijl)

Maar de laatste keer dat ik er ben geweest is al best lang geleden, dus ik weet niet meer precies waar alles zit xD

Tally weijl is inderdaad een leuke winkel. De primark is daar ook net geopend, misschien dat je het daarom niet hebt gezien?
Thnx voor je reactie, hoop op nog meer!

Nooit van gehoord eerlijk gezegd! Waar ligt het ergens?

Achter Oldenburg;

http://img130.imageshack.us/img130/1118/bremen.jpg

en up!

Ben er vorige week geweest, ook alleen voor de Primark :cold_sweat:
Primark zit in een winkelcentrum, waterfront heet het als het goed is.
Maar ik vond het eigenlijk wel tegenvallen, in dat winkelcentrum zitten niet veel leuke winkels…
En de Primark vond ik ook tegenvallen, heel druk en weinig kleine maten(34&36).
Hoop dat je hier wat aan hebt.
X

ai, aan weinig kleine maten heb ik ook niet heel veel! zelf heb ik maar 34 36… hm, nou als ik ga wordt het toch pas het nieuwe jaar :frowning_face: helaas! Wil zo graag heen haha. Heb je nog bij een ander winkelcentrum geweest? of dat niet?

klopt tally weijl zit toch ook in utrecht?

Klopt!

up up up:(

uppppppppppppppp

Ben ook nog bij een ander winkelcentrum in Bremen geweest dat heette weserpark . Maar daar was gewoon echt niks. Alleen een vero moda en pimkie, voor de rest niet echt kleding winkels. =)
Oja en misschien nog een paar andere winkels maar die hebben ze ook bij waterfront (winkelcentrum met Primark) dus als je toch gaat, zou ik naar waterfront gaan