Winkelen in Barcelona!!

Hoyyy,
Ik ga binnenkort op werkweek naar Barcelona en daar ga ik natuurlijk ook veel shoppen!!!
Heeft iemand nog tips voor leuke winkels?
xx

Las Ramblas

Bershka, Mango, Zara etc.

El Corte Inglés is een groot warenhuis daar is ook wel leuk :grinning:

Primark.

Oh en Topshop hebben ze geloof ik ook.

Hebben ze daar ook een Primark ?
ik ben daar geweest en ik heb m dus niet gevonden
ik baal nu even heeeeeeeel erg :confounded:

ik wist nietdat ze daar een primark hebben, kut dat ik 'm niet gevonden heb…

Maar de stradivarius is een leuke winkel, en in de gotische wijk heb je ook nog een heel leuk snoepwinkeltje, waar je snoepjes als pilletjes kunt kopen, en je kunt ze in zo’n pillendoosje doen. Niet heel erg duur, maar wel leuk als cadeau voor thuis!

En inderdaad de Bershka, Mango, Zara. De Corte Ingles is wel iets duurder, maar wel leuk om in te kijken! Soort van KadeWe (Berlijn).

Massimo Dutti! Is daar goedkoper :slightly_smiling_face:

mag ik mee?

La Rambla is geen winkel doos, dat is de straat van alle winkels ;o!
Pull&Bear is heel leuk vind ik zelf, beetje vero moda achtig maar heel leuk vond ik!

Oja, aan La Rambla zitten niet eens winkels, alleen heel veel straatartieste enzo. Dus de eerste post faalt echt hard ;o.

De blanco! Dat is echt een super leuke winkel!

Dankje <3
Ik denk dat ik hier wel wat mee kan, ga zondag al^_^

Het winkelcentrum bij de haven, weet alleen ff niet meer hoe dat heet en Diagonal Mar shopping centre(daar zit ook de primark)

stradivarius is idd leuk!

Ik ben er in augustus nog geweest en ik heb er ook flink geshopt, de primark is wel heel leuk maar de kleding viel wel tegen, hij zit NIET in het centrum je moet met de metro richting la pau en dan maresme ofzo :blush: verder als je wat gaan lopen en wat zijstraten van de rambla pakt kom je wel bij winkelstraten met winkels als Zara, bershka, topshop en nog wat van die zaken tegen. Have fun! x

Ga naar de kleine straatjes rond Plaça de Catalunya en de Ramblas! Daar zitten echt de leukste, schattigste winkeltjes.

Die topshop is alleen echt duur daar vergeleken met Engeland. In Engeland had ik een shirtje voor 10 pond gekocht(dan is 12,15 euro) En In Barcelona hing dat shirtje er dus voor 25 euro.