Winkelen in Amsterdam!

Hallo lieve mensen,
Morgen ga ik met mijn vriend een dagje naar Amsterdam :slightly_smiling_face:
Ik ben er wel eens eerder geweest, maar toen heb ik vooral “cultuur gesnoven” en de H&M bekeken (nu ben ik 1,5uur zoet op de DIVIDED afdeling dus dat was zo erg nog niet haha)
Morgen ga ik naar Madame Tussauds, maar daarna willen we nog wel wat winkeltjes induiken of een leuk terrasje/cafeetje opzoeken om iets te drinken :]
Ik neem aan dat er hier vast wel mensen zijn die mij tips kunnen geven voor topwinkels en knusse koffiebars in Amsterdam, niet al te ver van de Dam gelegen ('t moet wel aan te lopen zijn haha).

Dus hierbij: Wie heeft er leuke tips? :slightly_smiling_face:
Alvast ontzettend bedankt!

Er zijn hier volgens mij wel meerdere topics over. Maar in de jordaan zijn heel veel leuke cafétjes enzo. En de negen straatjes zijn ook altijd leuk! Moet je maar even googelen waar dat is, niet heel moeilijk.

ik ga ook morgen! (:

weet je bij welke station je het beste kunt uitstappen voor de negen straatjes?

Kunnen we geen sticky maken ofzo met aanraders in Amsterdam? Ik zie zoveel losse posts hierover?

Gewoon centraal ;p en dan met de tram naar het spui! Maar naar het spui is ook wel te lopen, gewoon door de kalverstraat. Dan kom je uiteindelijk bij zo’n kruising met een fietspad, daar is het spui. En dan vanaf daar moet je ergens tussendoor die cafétjes richting de negen straatjes lopen. Je moet het even op internet zoeken waar ze precies zijn, of een kaartje kopen ofzo.

Inderdaad.

dankje! (:

Oh, ik heb eigenlijk niet echt gekeken naar een ander topic hierover.
Maar Negen Straatjes klinkt interessant nu ik het even gegoogled heb :slightly_smiling_face: Bedankt voor de tips, hier kan ik wel wat mee :]

Ik was vorige week zondag in Madame Tussauds, damn, dat tweede stuk door de Gouden Eeuw is SUPERENG dus zorg dat je vlakbij je vriend loopt :’) dat deed ik toen ook en hij liep de hele tijd achter mij (als laatste van een groep) en liet mij dus steeds doorlopen :’) is SLIM want anders zat ik daar nu nog steeds. Ik vond het zoooo eng xD

Dat is mijn tip van de dag :grin:

Madame Tussauds is leuk!