Winkelen in Amersfort.

Hoi,

Ik ga waarschijnlijk aankomende week naar Amersfort,
Nu was mijn vraag zitten daar leuke winkeltjes , waar ik echt heen moet =P

Alvast bedankt =)

Ik woon net onder Amersfoort. Er is een H&M, The Sting, American Today, dat vind ik wel leuke winkeltjes. De CoolCat is er ook nog, mocht je er interesse in hebben. Ook nog een Mango, en er was volgens mij ook nog een artikel over Amersfoort. http://www.girlscene.nl/fashion/hotspots/amersfoort Tadaa.

Lemon en The Company in ieder geval niet overslaan :grin:

Dankje =)

het is niet echt een shop-stad, maar je kan er toch leuk slagen! en vlakbij de mango zit een winkeltje met alles voor ¤1 (qua sieraden) en als je goed zoekt vind je er nog best leuke dingen! veel plezier en wil je laten weten of je geslaagd bent haha?

ik wil ook een keer naar Amersfoort:D

amersfort?

Ik woon echt vlak bij Amersfoort en het is best oke om daar te winkelen! Gewoon op het Sint Joris plein beginnen -moet je even googlen- (etos, the sting, h&m, forecast, V&D, etc) en dan de langestraat uitlopen, daar zitten ook de only, hunkemoller, le ballon, vanilla en zo. Is wel leuk!

Waar woon jij dan? ;o

ik woon er en vind het winkelen niet zo heel boeiend, utrecht is bijv leuker maar we hebben wel de standaard winkeltjes, h&m, veromoda (2), Mango, sting enz.
en the lemon is leuk qua tassen en sieraden vind ik. o en pieces

maar niet echt veel bijzondere aparte winkeltjes

het is amersfoort btw

Dat is de winkel Trendy for Fashion. Maar je moet wel goed opletten, want je loopt er heel snel langs.

En er is een winkeltje innocent, dat vind ik wel een heel leuk winkeltje. Ergens tegenover de tally weil en naast de bakker bart, volgensmij.
Voor de rest is het wel een gezellig stadje vind ik, maar ik kom er zovaak dat
het een beetje saai wordt.

Ik vind Amersfoort niet echt boeiend. (Woon in Leusden, dr naast)
Maargoed, inderdaad zijn er de standaard winkeltjes en tegenover de Mac zit een leuke winkel… Ben alleen de naam vergeten! :stuck_out_tongue: Naast een nagelstudio.

Ik ben zelf een beetje op Amersfoort uitgekeken :stuck_out_tongue:
Maar veel plezier! (A)

ik vind amersfoort altijd wel gezellig!:smiley:
Woon in Veenendaal.

alle leuke zijn al op genoemd.
en de tally weill zou ik indd. niet overslaan ,haha
daar hebben ze inderdaad leuke dingen .

heyyy ik woon ook in Leusden. haha. Kan er nog best vaak leuke dingen vinden. Ik ga vaak even vanuit school even langs.
Er zijn:
Mango, Trendy for Fashion (die is alles 1 euro.), Tally Weijl (goed zoeken - veel glimmende , Lemon, Sacha, H&M, The Sting, Vero Moda, Only, Vila, Le Ballon, Bijou Brigitte, Pieces, Claire’s, Tango, Cinderella, Shoe Outlet (2 zijn er geloof ik), Heaven’s Playground (zit een beetje afgelegen en is erg duur, maar wel tof. Hij zit in een straatje vlakbij het Sint Jorisplein), Innocent (goedkoop, best hoerige dingen af en toe maar ook superleuke dingen!), ehmmm en meer kan ik even niet bedenken. Maar dat zijn er al best veel haha en sommige waren nog niet genoemd.

the most wanted, ja daar hebben ze de laatste tijd steeds leukere dingen

Damn. Amersfoort lijkt ineens best groot nu. Maargoed, ik kan me best aan de mensen die in de stad rondlopen irriteren omdat het vaak van die ‘ik-weet-alles-beter’ kinders zijn, daarom vind ik het al gelijk niet leuk meer, je word altijd aangekeken :stuck_out_tongue: Blegh!

de Lemon is leuk^^
En er zit ergens een skatewinkel/legerdump ofzo waarvan ik de naam even niet weet, en daar hebben ze ook toffe kleren, maar je moet er van houden… Skatemerken enzo, wel tof^^ Als je de winkelstraat inloopt is 'ie op een gegeven moment ergens aan de rechterkant, halverwege volgens mij.

de londen/london?