Winkelen in Almere of andere suggesties?

Hoi meiden,

mijn vriendin en ik leek het erg leuk om eens leuk te gaan winkelen met ons tweetjes aangezien we elkaar al lang niet gesproken hebben. Alleen weten we niet precies waar… We komen zelf uit een plaats in Groningen. Dus iets in het zuiden zit er niet in in verband met de reistijden, jammer! Almere leek ons leuk, aangezien er een (grote) Primark zit maar verder weten we niet veel van de stad zelf qua shop-gelegenheden.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, liefs. :flushed:

Er is een ‘nieuw’ deel, met new yorker, sting, bioscoop, volgens mij ook jack en jones… Ow nee, in het oude deel de jack en jones en de vero moda. En inderdaad de primark:-D

Almere is best fijn :grinning: zara, bershka etc zitten ook in het nieuwe gedeelte! maar die primark, daar kan je al een hele dag blijven geloof ik haha. Zo groot!

Ow ja… Zara en bershka… Even vergeten… Jaa 4000 m2… Zo groot!

Almere is best leuk vind ik zelf. Ze hebben er een grote Zara, een grote V&D met accessorize en Jane Norman, een Sacha, een Six, Bijou Brigitte, Sting, Vero Moda, H&M, Primark nu dus, Claire’s, New Yorker, Bershka, Mango, Rituals…

En om niet te vergeten, een douglas.<3

Haha, klinkt leuk! Dankjulliewel! :slightly_smiling_face:

Eigenlijk zitten gewoon alle standaard winkels er wel, samen met een enkel leuk boetiekje.

Het is gewoon vrij standaard maar ze hebben wel veel verschillende winkels en het is heel ruim opgezet, ik ging er voor ik in Haarlem woonde altijd winkelen, nu vind ik Haarlem leuker als ik iets speciaals zoek, maar voor gewoon winkelen ga ik nog wel naar Almere. Omdat t zo ruim is en vaak niet gigantisch druk (primark uitgezonderd…) winkelt het wel fijn.

Ik slaag al-tijd in almere, echt een aanrader!

Ik ben er zelf 1x geweest en vond het heel erg leuk! Nu woon ik ook in een heel klein stadje dus bijna elke grote stad is beter… haha xD
Ik vind het dus wel een aanrader!

Foutje.