Winkelen in Alkmaar

Hoi allemaal!

Ik ga morgen winkelen in Alkmaar, maar ben er nog nooit geweest! Ik heb al op de site van alkmaar gekeken waar wel de standaard winkels opstonden, maar ik vroeg me af of er nog leuke boetiekjes of vintage winkeltjes zijn ?
Heel erg bedankt alvast (:

de zoekfunctie had geen goede topics over alkmaar en de hotspots van girlscene bij alkmaar was ook een beetje lang geleden geschreven

nee die zijn er niet, haha geen vintage ofzo.
ik ga soms ook naar alkmaar !

Ik woon er vlakbij, dus ik ga heel vaak heen!
in de hoofdstraat zitten echt super winkels, en in de zij straatjes van die kijk-winkeltjes weetjewel? maar de winkels zijn er leuk! veel plezier…

idd er zijn wel hele leuke winkels maar ook veel standaard winkels, en geen vintage…

Dank jullie wel! Volgens mij is het dus wel een leuke shopstad :slightly_smiling_face:

Tegen over de C&A heb je een leuk winkeltje met ook niet al te duren dingen!
Vaak broeken voor 15 of 10 euro enzoo.
Ik weet alleen niet meer hoe het heet daarzo, maar in iedere geval tegen over de C&A

juist veel vintage!!

@Fairytale

Bedoel je ‘Feelings’’ ? Naja daar moet je echt heen, het is echt een hele leuke goede winkel vooral voor jeans ! :grinning:.
Verder zou ik zij straatjes in lopen voor wat minder bekende winkels. In de hoofdstraat (Langestraat) Vind je vooral standaard winkels zoals H&M en Zara enzo.
Ohja… niet vergeten een Swirl te eten he :blush:
Veel plezier!

Dat zal idd Feelings zijn =P. Het kan er trouwens wel erg warm zijn, maar de broeken zijn spotgoedkoop [ geen superkwaliteit, maar wel goed ]. Echte aanraders qua winkels heb ik voor de rest niet echt. Ik vind Alkmaar niet zo heel bijzonder, maar alle standaardwinkels kun je er wel vinden.

Jajajaaj! Ik kwam echt niet meer op de naam en na heel lang denken wist ik het nog niet maar het is feelings ja :slight_smile:

is zoo saaii…