Winkel dief

Heey ben een meisje van 15
ben nu al ongeveer 2 jaar winkeldief
ben nog nooit opgepakt of aangesproken
hierover, heb inmiddels genoeg geld voor
scooter auto en dat soort zaken het is super
makkelijk en snel verdient nu wil ik eigelijk
weten wat vinden jullie ervan

zouden jullie het ook doen, of hebben al gedaan
of of zouden jullie het nooit uitproberen ?

Groetjes xo. :sunglasses: :sunglasses:

Eh nee ik vind het echt vreselijk triest en ik hoop dat je snel gepakt wordt en al dat geld kwijt bent aan de boetes, Je moet niet voor niks betalen voor spullen.

Ik heb het nog nooit gedaan en ik vind het echt asociaal.

Leuk voor je. Ik hoop dat je op je 30ste ook een huis bij elkaar kunt jatten, want als je eenmaal gepakt wordt kom je nooit meer aan een fatsoenlijke baan.

Kanjer :bowing_man:
Ik zou het nooit doen

Ik kom niet verder dan snoepjes bij de Kruidvat. Uit ervaring kan ik vertellen dat ik een aantal collega’s heb zien vertrekken omdat zij geld stalen uit de kassa. Het werd een verslaving voor ze, ook uit financiele overweging, als je hier niet zelf mee kunt stoppen, vraag dan hulp. Want vroeg of laat wordt je wel gepakt en dan is het niet te overzien

en advocado’s bij de lidl
sorry :'D

Haha ja de snoepjes van het Kruidvat, badass!

HAHAHAHAAHAHAHAAH *ik rol van de bank.
klopt, busted

Ik ben benieuwd naar je tactiek, wil het met ons delen, zodat wij er ook van kunnen profiteren?

Als ze het over winkeldief zijn heeft, denk ik dat dit wel meevalt hoor? Tuurlijk is het niet goed om spullen te stelen, maar nooit meer een fatsoenlijke baan krijgen zal wel meevallen lijkt me.

Ts, ik hoop dat je snel gepakt word want dit kán echt niet en je gaat hier echt veel spijt van krijgen als je eenmaal gepakt word.

Och, dit is dezelfde persoon met die 3 relaties. Meid, jij hebt je leven echt op een rijtje op zo’n jonge leeftijd!

Nee even serieus, kap met trollen op dit forum.

:grinning_face_with_smiling_eyes:
Het huis op zich wordt wel een eh, uitdaging denk ik. Probeer zo’n huis maar eens in je tas te proppen als er een makelaar bij is.

Gebruik die 3 relaties als handlangers… dubbele prijzen!

:bowing_man:

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Dankzij jou zit er nu limonade op m’n laptop

trol

Wow zn jaloerse op merkingen had ik niet verwacht :smirk::kissing_closed_eyes:

oke dit neem ik niet serieus, & al is het wel serieus dan hoop ik zo erg dat je snel gepakt word. bah bah bah