windsurfen

hee♥

ik zit met een probleempje, ik ben op vakantie en wil heel graag op windsurf-les
alleen ik ken niemand hier, dus ik weet niet of ik het wel moet doen.
ik ben niet echt een verlegen type maar een beetje bang dat ik het niet kan en iedereen me uitlacht.
moet ik het wel/niet doen…tips?

xoxx

Gewoon doen! Ultieme manier om nieuwe mensen te leren kennen.
Ik heb 2 jaar geleden ook een surf cursus gedaan (3x4 uur) met 3 meiden die ik al wel kende.
Er zat ook 1 jongen in onze groep die we niet kende. Nu een jaar later spreek ik hem nog vaak en heb opnieuw Net zoals vorig jaar heel de vakantie met hem opgetrokken.
En geloof me ik zat in een klein groepje, heb een ruime 12 uur les gehad en kon het op de laatste dag amper. Maar ach niet dat iemand mij uitlachte want hun konden jet zelf ook niet. Heb die dagen daarna veel geoefend en kan het nu best goed.

Ik heb ook een week windsurf les gehad. Het was echt super ! Je leert allemaal nieuwe mensen kennen. En die willen je ook wel helpen. Windsurfen is heel makkelijk om te leren. In het begin kan helemaal niemand surfen val je steeds in het water, en kan je om elkaar lachen. :wink: Maar aan het eind van de week doe je een wedstrijd wie het eerst aan de overkant is en gaat iedereen als een speer. Je houd er ook nog vakantie vrienden aan over. Het is echt geweldig, ik heb nu zelfs mijn eigen plank en zeil gekocht. Je moet het echt doen, anders word je te oud om het te kunnen leren :wink: xx

Als het je niet lukt, moet je er gewoon mee lachen. Je kan het heus niet bij de eerste keer!

Als je een beginnersles doet dan kan niemand het dus waarom zouden ze je uitlachen? Gewoon doen dus! Je houdt er inderdaad misschien nog wel leuke vrienden aan over.