Windows Movie Maker

Hooi,
Ik ging dus een filmpje maken met windows movie maker, alleen ik als ik dan bij taken ; opslaan op de computer doe,
Dan zegt ie dat hij hem niet kan opslaan, of er is te weinig ruimte, of de originele bronbestanden zijn niet meer bruikbaar?
Nou ik heb hem overal geprobeerd op te slaan maar het lukt niet.
Hoe komt dit nou? =S

Iemand een ideetje wat ik fout doe =P ?

Hallo? =|

Hoi :slightly_smiling_face: nee ik weet t ook niet, kan je wel andere dingen opslaan btw? want anders heb je miss te veel zooi idd op je pc staan, meer weet ik ook niet, maar succes :slightly_smiling_face:

Ik gebruik iMovie :wink: Maar das alleen voor Mac

Denk ik ook… Gewoon wat loze zooi weghalen, en dan kijken of ie het doet, want bij mij zijn WMM filmpjes best zwaar altijd.

Als je filmpje af is moet je hem opslaan zo:
Bestand → filmbestand opslaan

Als je hem nog wil kunnen bewerken:
Bestand → Project opslaan als.

Lukt 't dan nog niet?

Denk ik ook van die zooi…
maar euhm, sorry dat ik je topic nu even verstoor, maar heb ook een probleempje over dit movie maker…
Ik krijg mijn gemaakte video’s niet op youtube? + ook niet op netlog…
weet iemand waarom?
x

Dan heb je het niet goed opgeslagen, had ik eerst ook :S Je moet dan niet “save project as…” kiezen maar “save movie file…” als je hem als project opslaat kun je hem later nog bewerken.

Hallo, bedankt voor de reacties, maare ik sla hem gewoon ergens op waar nog heelveel ruimte is. Enne als ik heb dus probeer te uploaden op youtube zegt hij, dat het een SMWMM bestand is en het moet een WMV bestand zijn. Maar ik doe wel gewoon filmbestand opslaan, ik doe niet als project opslaan.
Maar ik snap het niet ik krijg telkens die foutmelding!

Ik wordt er gek van =S
Overal op google gezocht wat het probleem kan zijn …
Majaa kan niets vinden

jaa idd…j moet niet ‘gwn’ opslaan maar dat je hem wil publiceren op het web, of op een cdtje zetten

Ik had hetzelfde probleem nl :slightly_smiling_face:

misschien moet je het filmpe eerst converteren dat moest iktenminste wel doen

~~~~~~~~~~~~By my staat er niet filmbestand publiceren, maar filmbestand opslaan maar dat is het zelfde … alleen als ik de naam en plaats en daarna de grootte ofso heb ingevuld krijg ik een foutmelding wat in mn 1e bericht staat … maar ik heb dus genoeg ruimte en de bronbestanden zijn ook nog wel beschikbaar? =\\\\\\

Wat is dat en hoe moet dat dan =)

neeee sorry ik weet niet…

Converteren is in een ander bestandssoort omzetten :slightly_smiling_face: gewoon even googlen wmm convert en je krijgt dit: http://www.soft29.com/windows_movie_maker_converter.html
helpt dat? :wink:

maar daar moet je $40 dollar voor betalen denk ik =S
*heb hetzelfde probleem -.-"

Okeee. hij doet het ! najaa het opslaan dan … maare nu heb ik een nieuwe probleem… Hij kan alleen foto’s importeren geen video’s. wat blijkt nou als ik een video ( zelf gemaakt ) bekyk zie ik niks! ik hoor alleen geluid! Nooooo. dit heb ik al eens eerder gehad maar snap er niks van!? =s

ik heb precies het zelfde probleem

ik wordt er geeeek van man het lukt maar niet