Windows Live verwijderen

Hopelijk zet ik dit in het goede subforum :slightly_smiling_face:, ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar alles waar ik op uitkwam had ik al geprobeerd, dus vraag ik het maar even zo…

Gisteren heb ik even Windows Movie Maker moeten installeren, daar kreeg ik de nieuwe msn bij… super irritant. Dus die heb ik verwijderd om vervolgens de oude te installeren… Dat gaat dus niet, hij zegt dat de nieuwe er nog steeds op staat, maar als ik ernaar zoek vind ik niks… Hij staat ook helemaal niet meer tussen de programma’s (Ook CCleaner geprobeerd, hielp ook niks…)

Iemand met verstand van computers die weet hoe ik dit weg krijg? :slightly_smiling_face: Ook de nieuwe kan ik nu niet installeren “omdat hij er al op staat”… Ik heb trouwens alles wat onder Windows Live valt al verwijderd… Ben al 2 uur bezig om dat ding te verwijderen, zonder resultaat…

Je kunt proberen om je computer te ‘‘Herstellen’’. Dat betekend dat de computer wordt herstelt naar een eerdere datum. Bijv. Je hebt WMM vandaag gedownload, dat heb je een keuze dat je 'm terug kan zetten naar 6, 5 of 4 juni. Ga naar start, en typ dan in de balk ‘‘Herstel’’.