windows live messenger

hee iedereen,

ik wist niet echt waar ik het moest plaatsen, dus maar hier (:

ik heb msn plus, maar nu moest ik net iets updaten &nou heb ik echt een hele rare versie van msn;

http://img185.imageshack.us/img185/3114/msnk.jpg

ik snap er dus echt helemaal niks van :stuck_out_tongue:

is er iemand die me kan helpen, want ik verwijderde heel msn maar toen had ik dus niks meer, en als ik gewoon msn download heb ik dit…

alvast bedankt , xx

ik wil dus weer de ‘normale’ msn plus terug ;(

iemand? :slightly_smiling_face: ik wil dit echt weer normaal hebben!

Geen idee, up!

deze msn verwijderen en dan de oude weer downloaden’
op een andere site ?

ooh een beetje verkeerd gelezen
het je deze msn verwijderd bij ; software?
dan moet je op een andere site , die oude downloaden

Misschien als je boven dat home bij social networken en msn ziet staan je op msn drukt? Nouja, ik weet niet of het klikbaar is. Ik heb namelijk gewoon nog de oude msn live.

ik heb het verwijderd bij programma’s verwijderen/wijzigen, of zoiets. maar toen heb ik dus de normale gedownload maar dan krijg ik dat!

en dat met op msn drukken, als ik daar op druk krijg ik dus wwat ik jullie liet zien.

maarja ik zal het nog eens verwijderen :slightly_smiling_face:

ik heb die msn nu ook, hij is best wel irritant, ja.
maar naast ‘inbox’ (rechtsboven) staat zo’n symbooltje en als je daar op klikt krijg je iig al een andere weergave en dat scheelt best wel, vind ik.

Je ziet rechts boven in naast postvak in zo’n tekentje misschien als je daarop klikt?

Die had ik ook, gewoon van je pc afgooien en een oudere versie installeren. Ik vond hem ook al irritant…

ja je kan bij msn hulp kijken en daar staat hoe je moet verwijderen ( het kan alleen opdie manier en anders wrkt het niet) en daneen oudere msn instaleren

Dat is gewoon msn essential 2011 ,
moet je even 2010 weer downloaden