windows live essentials?

Hallo,

ik heb een vraagje. Ik heb sinds kort windows live essentials( msn 2011)
en het is zo irritant en k snap er niks van. Ik kan het niet verwijderen en dat is nog het ergst. Ik zit nu dus op school en er stond net boven bij mijn schermnaam dat ik aangemeld ben op 2 locaties en ik schrok. Ik dacht dat ik gehackt was, dus ik ging mn wachtwoord veranderen en toen stond er dat ik aangemeld was op 4 locaties en dat kan dus ook hotmail zijn. Weet iemand of met aangemeld op 4 locaties hotmail wordt bedoeld?
ik hoop dat jullie het snappen? XD
alvast thanks!

xoxo

[i]ik heb ook de msn van 2011. Er staat aangemeld op 4 locaties omdat je op 1plek ben aangemeld dat is msn. En de andere drie zijn van je hotmail dus die heb dan ook ergens geopend. Maar als je bij afmelden op alle locaties drukt dan ben je overal afgemeld en dan kan je als je wil je weer bij msn aanmelden en dan staat er aangemeld op 1 locatie. Nou een heel verhaal maar je bent als het goed is niet gehact.

[/i]

Weet iemand dan ook gelijk waar je de oude msn kunt downloaden? Ik haat die nieuwe.

Je kan via je restore center in windows terug gaan naar voor die update, dan is alles weer bij het oude.

@Vivere google; msn 2010

ooo gelukkig!
ik schrok al:P
k haaat deze msn maarja
thank you!!
xx