windows herstellen uit sluimerstand toetsenbord zendt geen signalen maar werkt

Hey!
Mijn computer startte niet meer op uit sluimerstand dus moest ik hem via de elektriciteitsknop afzetten. De keer erna toen ik hem opstartte kwam er een scherm met herstel voor sluimerstand. Ik moest dan opties selecteren met mijn toetsenbord. Alleen gaf mijn toetsenbord geen signaal door, maar werkt het wel want het flikkerde. Geen enkel toetsenbord zendt een signaal door. Ik had dit probleem ook bij foutherstel (dat scherm dat je krijgt de keer nadat je je computer fout afsloot) maar toen selecteerde het vanzelf een optie na 30 seconden ej was er dus geen probleem. Nu kan ik dus niet verder omdat ik geen optie kan selecteren. Ik heb windows visa.

Ik hoop dat iemand me kan helpen, alvast bedankt!
Greets, Appel

Als je je laptop aanzet moet je op 1 van de f1 t/m f12 knoppen drukken, dan kom je in de veilige modus. Dan zet je hem uit op de normale manier en dan start je hem weer op. Misschien werkt dat.

Hoort dit bij nieuws en actualiteiten?

Verder heb ik geen idee, sorry

Upje

Wat een nieuws. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Hahaha maar wat garapoes zegt inderdaad!

Dankje garapoes! Oh, kan een moderator dit even verplaatsen alsjeblieft? ik heb fout geklikt haha

Ik raak op de veilige modus, maar kan dan weer niets selecteren, zelfde probleem.

Up

Hoelang heb je je laptop al? Anders kun je misschien terug naar de winkel?

Verplaats 'm wel even naar Media!

systeemherstel?

Dankje storm! purlple rain, hoe doe je dat dan? :slightly_smiling_face:

Start → Alle programma’s → Bureau accessoires → Systeemwerkset → systeemherstel

Het probleem is net dat men computer niet verder raakt dan het scherm beschreven in men beginpost :confused:

Maar je zei toch dat je in veilige modus kwam? Want dan kun je wel een systeemherstel uitvoeren.

ik raak op boot menu met een van men F knoppen maar heb dan hetzelfde probleem dat ik niets kan selecteren (enter en pijltjes werken niet)

Mijn lichtjes van toetsenbord branden ook niet, alhoewel mijn F toets werkte

Up

Oh zo… Dan zou ik het verder ook niet weten. Ik denk dat je even langs een winkel moet gaan met mensen die er meer verstand van hebben of iemand opbellen die bij jou langs kan komen.

^probleem is dat het pas binnen een week kan en ik al een week zonder zit. Xs