Hallo iedereen,
Dit jaar moet ik een studiekeuze maken en aangezien dat voor mei moet gebeuren heb ik niet zo heel lang meer. Ik ben al naar verschillende open dagen geweest maar daar is niet echt iets uit voort gekomen (mede ook omdat ik nooit zo goed weet wat ik op een open dag moet doen). Nu zit ik te denken aan verpleegkunde (iets waar ik al eerder over twijfelde) alleen zijn er niet zo veel scholen waar ik mij daarvoor nu nog kan inschrijven. Op het Windesheim (Zwolle) kan het tot mei alleen hier ben ik zelf nog niet geweest en er zijn ook geen open dagen meer (open avond komende week is voor deeltijd). Zijn er mensen die hier op het Windesheim zitten, zo ja wat vind jij van deze school?
Waarom vraag je niet of je een meeloopdag kan doen?
Bedankt voor de tip, ik heb gelijk een mail gestuurd met de vraag of dat mogelijk is.
Ik zit op Windesheim en ik vind het een prima school! Hopelijk lukt het om een meeloopdag te regelen!
ik zit daar ook en een prima school als je het mij vraagt
Ik ben inmiddels tweede jaars op Windesheim en ik heb het goed naar mijn zin. Prima school wat mij betreft.
Okee, bedankt iedereen! (:
over welke locatie heb je het? Windesheim Zwolle of Windesheim Flevoland?
Er zitten denk ik wel wat verschillen in beiden, de één heeft 20.000 leerlingen en de ander 2000.
Dat is inderdaad wel een groot verschil haha. Handig om het er bij te zetten.
Ik bedoel Zwolle trouwens. (Heb het er bij gezet)
Ik zit ook op Windesheim in Zwolle en inderdaad een prima school hoor! heb een vriendin die er ook op school zit en verpleegkunde studeert en de studie bevalt haar goed op deze school
Dat is fijn om te horen! (:
Volgens mij is er binnenkort nog een open avond…? Ik zit nog op de middelbare, maar ik fiets elke dag langs het Windesheim. Is opzich wel goed te bereiken, vanaf het station moet je ongeveer 5/10 minuutjes lopen.
De open avond is alleen voor deeltijd, niet voltijd. Maar alsnog bedankt voor het meedenken! (: