Winacties, facebook en twitter

Hee hee,

Ik weet niet of ik de enige ben, maar ik vind het erg jammer dat je bij veel winacties je facebook en/of twitter moet betrekken. Ikzelf heb geen van beide waardoor ik bij veel winacties geen schijn van kans maak om te winnen. Daarbij kan ik het me goed voorstellen dat mensen hun facebook/twitter niet willen linken met girlscene vanwege hun privacy of dergelijken. Mijn voorstel zou zijn om het facebook en/of twitter niet meer te betrekken bij de winacties zodat mensen die geen facebook/twitter hebben ook kunnen winnen.

-Xxx.

Dit vind ik ook! Ik heb wel facebook en twitter maar ik ga mijn vrienden/ volgers echt niet lastigvallen met dat soort dingen en ook niet iedereen hoeft te weten waar ik allemaal aan meedoe. Als ik een leuke winactie zie en dan opeens lees “deel het op facebook” ofzo dan klik ik hem gelijk weg.
En het lijkt me ook echt heel vervelend voor de mensen die geen account hebben.

Ik ben het met je eens. Ik heb dan wel facebook, maar niet iedereen hoeft te weten dat ik op Girlscene actief ben en daardoor doe ik nooit mee aan die winacties.
Twitter maakt me dan nog niet zo veel uit want ik heb toch geen followers, gebruik die alleen om andere te volgen.

Maar denk inderdaad dat veel meiden ook met privacy zitten en het feit dat ze niet herkend willen worden op girlscene

Nu ook met dat bloglovin, ik heb dat niet dus ik kan ook niet winnen?
Maar ik wil mijn gegevens niet aan duizend sites geven

Hi ladies,

Ik begrijp jullie frustratie, maar we werken bij een winactie samen met een partner (neem als voorbeeld: Primark). Zij willen dat het merk waar het in de winactie om draait groter wordt en dus meer naamsbekendheid krijgt. En dat doe je dus dmv delen via Facebook & Twitter! Mocht je nu geen Twitter hebben, deel het dan via Facebook :slight_smile:

Mochten jullie suggesties of leuke ideetjes hebben hoe je mee kunt doen met een winactie, dan hoor ik dat uiteraard graag! Van een videoboodschap tot een collage.

Liefs, Danique

je hebt gelijkk! :flushed:

Eens. Ik heb ook geen Twitter en dan kan ik wel leuk met alleen mijn FB mee doen, maar volgens mij is de kans om te winnen dan echt nihil.

Inderdaad als je het over het groter worden van het merk hebt begrijp ik het ook wel :slightly_smiling_face: Had ik eigenlijk nog niet eens bij nagedacht.

Dacht eigenlijk ook dat je voor die winacties én via facebook én twitter én blogloving moest delen, maar dat valt dan dus mee! Maar dan nog hoeft niet mijn hele facebooklijst te weten dat ik actief hier ben :stuck_out_tongue: Misschien dan toch maar via twitter.

Ach het is sowieso super raar, hoe kunnen zij nou checken of je je én ingeschreven hebt, én hebt geliked én hebt gevolgd/geretweet/whatever, ik heb namelijk op mijn twitter niet eens mijn normale naam.

Klopt. Social media is gewoon een erg krachtige vorm op gebied van Marketing. Er zijn zoveel mensen die actief zijn op Facebook en op deze manier bekend worden met een merk, designer, bedrijf etc.
Hoe meer naamsbekendheid, hoe beter. En uiteindelijk vergroot dat weer je omzet/succes. Ik kan er dus wel inkomen waarom dit zo is. En je kan er altijd voor kiezen om gewoon niet mee te doen?

Hier ben ik ook benieuwd naar

Ik heb even een kort vraagje met betrekking tot de winacties: mijn computer flipte even terwijl ik het win-vakje aan het invullen was, maar je kunt dat vakje maar één keer invullen. Nu verzond hij hem dus automatisch terwijl ik op de helft was van het typen van mijn adres. Wat nu? (:

Ik doe inderdaad ook nooit meer mee met winacties aangezien ik geen enkele behoefte heb om mijn facebook account bij girlscene te betrekken en daarnaast geen twitter account heb. Echt heel jammer!

Via een programma kan dat, maar hoe het werkt weet ik ook niet precies. Een soort zoekprogramma die iemand random uitkiest.