Win. Live Essentials 2011 wil ik niet. Oude versie kan niet?

Ik zit een beetje met een probleem.

De nieuwste versie van Msn zit in het Windows Live Essentials 2011 pakket. Je kunt deze ook als enige downloaden (want er zit ook movie maker etc bij, maar dat kan je afvinken) dat is geen probleem.

Het probleem is dat ik die nieuwe versie helemaal niet goed vindt. Ik kan mijn weergegeven naam niet veranderen, ik zie de hele tijd iedereens volledige naam, kan niet zien of iemand een webcam heeft of niet, en als je een webcam gesprek opent is dit meteen met geluid. Kortom, het bevalt mij niet.

Nu heb ik de nieuwe versie van mijn laptop gehaald en de oude versie gedownload. Alles ging goed, maar toen ik wou inloggen kreeg ik een errorbericht:

A newer version is available. You must install the newer version in order to continue. Would you like to do this now?

Nee! Ik wil die nieuwe versie niet en ik kan niet inloggen tenzij ik dat domme ding installeer. Wat is er toch mis mee?

Heeft iemand hetzelfde probleem en nog belangrijker: heeft iemand een oplossing? :frowning_face:

probleem had ik ook.
heb het maar gewoon bij 2011 gehouden, ben er nu best tevreden mee.

Ik kreeg dat ook en had op ja geklikt en dat was alleen maar een update en niet de nieuwe ook al zei die van wel :open_mouth:

Hmm… Ik durf haast niet te klikken :expressionless:

Ik heb op yes geklikt… Nu maar afwachten

Had ik ook, maar toen heb ik alles verwijderd wat er bij die msn 2011 hoorde … echt alles. En toen deed de oude 't wel (:

Ik had ook alles verwijderd :frowning_face: Hij installeert nu al weer de nieuwe versie, kut ding. Ach ja ik heb alles geprobeerd. :[

^ Dat zei die bij ook maar ik hield gewoon de oudere zoals ik net al zei. Echt vaag.

Ik kon ook niet overweg met Windows Live Messenger 2011. Ik heb echt alle programma’s van Live eraf gegooid, en nu heb ik versie 2009 weer.

@ Itachi HEEE JAA. omg dat is raar. het is de leuke versie, jeej! Ik kan mijn naam weer zien! :grinning: :grinning: :grinning:

ik heb dat ook
maar ben bang dat als ik zo alles van msn verwijder ik die andere versie nog steeds niet gedownload krijg en dan heb ik alleen maar hotmail '-.-

yay =D

hahaha

ook word ik heeel vaak uit msn gekickt

De nieuwste versie is lame he? (even plat nederlands uitgedrukt) Ik ben er ook helemaal niet tevreden mee, vooral de msn namen storen mij heel erg en de manier van gesprekken openen. Mja, ik heb het nu al zo’n tijdje dat ik eraan gewend ben geraakt…