Wimperverf van de kruidvat.

Hee meiden,

Een tijdje terug heb ik deze wimperverf van de kruidvat gekocht.
Nu wil ik dat binennkort gaan gebruiken, maar ik heb van te voren nog even een paar vraagjes…

• Heeft er iemand ervaring mee? Negatief of positief?
  • Vlekt het erg snel/gemakkelijk?
  • Kun je er nog wel gewoon mascara overheen gebruiken, mocht het niet helemaal mooi geworden zijn?
  • Als je make-up remover gebruikt, gaat deze verf er dan ook vanaf?
  • Plakken je wimpers aan elkaar, als je het gebruikt hebt?
  • Als je sochtends uit bed komt, zit het dan nog gewoon mooi of plakken je wimpers aan elkaar? (Heb ik met mascara wel).

Dit was het (: Ik hoop antwoord te kunnen krijgen van iemand
Liefs xxx

http://i50.tinypic.com/64kpeg.jpg

Ziet er handig uit! Dat zou ik ook wel eens willen weten, hoe duur was het?

Volgens mij was het 5 euro (:

Huh, wimperverf? Ik dacht even echt dat je gewoon mascara bedoelde :stuck_out_tongue:

En ik heb geen idee hoe of wat verder dus.

Haha nee, het is echt verf :wink: Vond het wel super handig, ik heb van mezelf blonde wimpers dus moet ik er elke dag een flinke laag opsmeren :’)

Oeh interessant, lijkt me wel handig! Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik denk dat het niet heel goed is voor je wimpers, zo’n chemisch goedje. Misschien weet google meer?

Ik gebruik wimperverf van duitsland [ander merk dus]
maar ik kan wel wat vragen beandwoorden

• Heeft er iemand ervaring mee? Negatief of positief?
    /
  • Vlekt het erg snel/gemakkelijk?
    Wimperverf vlekt normaal gesproken niet, wel moet je oppassen dat je de verf niet op de huid krijgt terwijl je bezig bent, dan krijg je wel vlekken.
  • Kun je er nog wel gewoon mascara overheen gebruiken, mocht het niet helemaal mooi geworden zijn?
    Wimperverf kleurt alleen de wimpers dus mascara voor de krul is wel handig.
  • Als je make-up remover gebruikt, gaat deze verf er dan ook vanaf?
    Nee, Wel vallen natuurlijk haartjes snel uit en is de verf dan ook weg.
  • Plakken je wimpers aan elkaar, als je het gebruikt hebt?
    Nee, Net zoals je je haren verft plakken deze ook niet aan elkaar. Het is echt verf
  • Als je sochtends uit bed komt, zit het dan nog gewoon mooi of plakken je wimpers aan elkaar? (Heb ik met mascara wel).
    Nee, Net zoals je je haren verft plakken deze ook niet aan elkaar. Het is echt verf

Wimpers vallen snel uit. Dus weinig schade gezien het niet zoals [hoofd] haar is wat je steeds opnieuw kleurt.

Goede tip! Heb even een review opgezocht. In het begin heel positief, maar op het laatst niet meer… Jammer, maar ga het toch zelf wel proberen (:
http://fabulog.nl/beauty/…t-eyelash-eyebrow-colour/

@dennamichelle Super bedankt! Heb jij ook problemen na het douchen, zoals in het review??

Ik wacht meestal een dag voordat ik ga douchen, maar met mijn gezicht wassen meteen erna had ik nooit problemen.
Wel gebruik ik anderen verf dan van de kruidvat.
Ik heb deze

http://www.drogisterijtoppers.nl/product_thumb.php?img=images/products/wenkbrauwverf/cosmetica/swiss.jpg&w=105&h=210

Ooh misschien ga ik die ook maar eens proberen dan! Waar heb je die weg? Of is deze alleen in duitsland?

Ik heb hem gekocht bij de DM in duitsland [iets van 3 euro dacht ik?]
Volgens mij hebben ze hem ook van de DA

Okee dankjewel! :grinning:

Hier ben ik het mee eens, heb deze eens opgebracht bij een vriendin van mij en ze was tevreden over het resultaat + geen klachten. Dit was trouwens wel de kruidvat eigenmerk.

Ooh okee! Ik ga hem vanmiddag denk ik zelf gewoon proberen, en dan zie ik wel wat er van komt :grin: Vind ik hem niet goed, koop ik die andere ook nog eens!
Zal wel even melden wat ik ervan vind voor de mensen die het interesseert :grinning:

Before en after foto ? :grin:

Mijn vriendin heeft het gedaan en het was GEEN goede ervaring!
Ze heeft enorm veel pijn gehad en je zag nauwelijks dat het was geverfd.
Zou het niet doen…

Oei! :astonished: Hoezo had ze veel pijn dan??

Ik zal een foto plaatse! Als ik het nog doe tenminste, lees nu toch wel weer iets ergs boven mij :’)