wimperverf, nog een keer?

Ik heb 4 dagen geleden mijn wimpers zwart geverfd, maar is niet helemaal goed gelukt. Ik wil het graag nou nog een x doen, maar weten jullie of dat slecht voor je wimpers is, en dat ik dan beter een tijdje kan wachten?

Kus

met wat doe je dat dan?

Wat denk je van wimper verf? (’:

is dat in een mascara, weet ik veel, nog nooit gedaan.

Uhm heb je het laten doen? Of zelf gedaan?
Als je het hebt laten doen zou ik even info vragen bij diegene en anders misschien google? Veel succes iig!

eerst doe je wat speciale vloeistof op je wimpers en daarna de speciale wimperverf op een borsteltje :stuck_out_tongue:

Nee ik heb het zelf gedaan, met pakketje van kruidvat hihi

google ; bff.

het staat niet op google…

naah volgens mij kan het wel hoor. ik had ook een keer me wimpers geverfd. en het is alleen de gel wat de kleur laat zien, dus je verbrand geen wimpers ofzo. dus ik denk van wel…

ik verf mijn wenkbrauwen, met wimper & wenkbrauw verf en dat kan zo vaak als je wilt. anders moet je even goed op het doosje en de bijsluiter kijken maar ik denk dat het wel kan

op de bijsluiter staat er niet iets over, maar dank jullie wel! Ik ga het zometeen gewoon nog x doen haha

Dat is handig! Hoe lang blijft het er ongeveer opzitten?(:

Ik wil dat ook nog x doen :’)

ja hoelang blijft het zitten en is zo’n pakketje duur?
xx

neee kostte maar 5 euro, en blijft ong 4 tot 6 week zitten, maar als je al zwarte wimpers hebt dna heb je er niets aan hoor!

Je kunt het natuurlijk ook laten doen.

Dom antwoord. Daarnet stel je zelf een domme vraag en ga je nu google zeggen… Reageer dan niet.

Maar ik denk dat het inderdaad geen kwaad kan, behalve als je het een maand lang elke dag verft :stuck_out_tongue: Maar dat zal wel niet.