wimperuitval

Sinds een à twee weken vallen mijn wimpers in een keer uit, bij het afhalen van mijn make-up neem ik er ongeveer 5 mee elke avond, en als ik in de ochtend wakker word zie ik ook meerde wimpers op mijn kussen liggen. Ik droeg de Volume Million Lashes van L’oreal en ben nu sinds een paar dagen overgegaan op een andere mascara maar ik zie geen verschil.

Ik hoop dat jullie misschien zouden weten hoe dit kan?

Wimpers vallen nou eenmaal snel uit en ze groeien ook weer snel terug volgensmij. Niks om je zorgen over te maken.

Even een tijdje geen oogmake-up gebruiken misschien?

Inderdaad even rustig aan met de make-up en vooral het eraf halen. En bovendien: wimpers vallen ook uit, want ze ‘vernieuwen’ zichzelf eens in de zoveel tijd. Ze groeien natuurlijk ook maar tot een bepaalde lengte, daarom heb je eens d ezoveel tijd wat haaruitval op je wimpers. Al kunnen (teveel) make-up en te hard schoonmaken wel bijdragen aan meer uitval.

Ik heb hier ook last van alleen draag ik geen makeup…

Misschien komt het door het gene waarmee je je make-up er af haalt? Ik zou t niet weten eigenlijk, kijk anders even op Internet ofzo

Even rustig aan doen met make-up! Niet te veel!

te weinig vitamines kan ook een oorzaak zijn van haaruitval

Ik heb dit de laatste tijd ook, maar dan met mn haar ( op mn hoofd zegmaar haha)
het is niet normaal, als ik mn haar was, heb ik een hele pluk haar in mn hand.
Heel vervelend :rage: