Wimpers

Ik gebruikte vanochtend mijn krultang, en hij bleef haken ofzo, en nu heb ik een heel bosje uit mijn bovenste wimpers getrokken, het ziet er echt niet uit! Groeien ze terug, ik ben zo ongelooflijk bang van niet:S:S:S:S

Kunnen jullie mij misschien helpen?

Wimpers zijn haar → haar groeit terug .

Ja ze groeien terug, net zoals iedere andere soort haar. Kan wel een tijd duren.

hahahahaha xD totally.

ze groeien wel terug, alleen gaat het niet zo snel.
en meestal komen er wat minder voor terug.

Vieuw, gelukkig. Ik schrok al. Gelukkig valt het niet zo heel erg op, zeker niet als ik mascara en oogpotlood op heb:) Maar ik heb net mijn make-up eraf gehaald en ik schrok me dood! Er zit een gat van een halve centimeter ofzo, aan de binnenkant van m’n oog:S

ik heb een keer toen ik 8 was m’n halve wenkbrauw weggeschoren en dat is ook gewoon teruggegroeid, dus dan komt dat bij jou ook vast wel goed (:

hahaha, die is echt erg! :'D
maar nepwimpers zijn ook een oplossing.
ik ben ook zo slim.

trouwens, een krultang voor je wimpers is eigenlijk best wel erg, als die blijft haken.
ik heb een beter idee: EEN LEPEL! beetje raar ofzo, maar het werkt wel…?

hoe doe je dat dan precies?
klinkt echt te droog haha

Sommige mensen knippen hun wimpers af zodat ze voller teruggroeien dus ze komen heus wel terug hoor. (:

^^ vroeg’k me ook af

Tussen twee lepeltjes klemmen!

achzo ^^

.

Ik las net in een ander topic over vaseline op je wimpers doen, maar wat is daar dan helemaal de bedoeling van? :slightly_smiling_face:

is het niet handiger om het daar te vragen, als ze het daar al over hebben?
mja maakt mij niet uit hoor, daar niet van ^^’’

Tuurlijk groeit het terug, haren waar dan ook op het lichaam, trek ze eruit of uit scheer het weg, het groeit terug. Geen zorgen! :wink:

Deed het niet veel pijn? ö
naja het groeit wel terug denk ek