Wimpers

Hey meiden,

Ik heb aan een oog minder wimpers dan aan het ander oog, normaal heb ik daar nooit last van gehad en nu opeens wel.
Het is heel erg lastig met opmaken, want ik ben op dat gebied erg precies mijn wimpers mogen echt niet verschillend uitzien met mascara.
Ik gebruik al 3 mascara’s om ze goed te krijgen en nu nog erger door dat ene oog.
Ik weet dat wimpers terug groeien, maar heeft iemand een idee hoelang en hoe snel dat duurt? En of ik iets kan doen waardoor het aan dat ene oog niet zo kaal uitziet ? of het sneller kan later groeien?
Ik wil geen nepwimpers gaan gebruiken dat zie je bij mij heel erg goed en ik wil dus niet dat het nep uitziet.
Geen mascara kan niet, ik ga absoluut niet naar school zonder mascara.

‘‘Geen mascara kan niet, ik ga absoluut niet naar school zonder mascara.’’

Je zal wel moeten. Mascara zorgt ervoor dat je wimpers uitvallen. Als je een maandje of twee (misschien drie) geen mascara gebruikt zullen ze al aangroeien; je maakt het alleen maar erger door meer en meer te gebruiken. En gebruik je makeupremover? Als je niet genoeg schoon maakt zullen je wimpers ook uitvallen.

waarschijnlijk ben jij de enige die dit ziet, andere zouden het niet eens opvallen.
wonderolie schijnt te helpen bij het groeien van wimpers, dit kan je halen bij de etos.

Waarschijnlijk maak je het erger dan het is. Maak is een foto? Dan kunnen wij oordelen of het echt nodig is om je druk te maken.

http://i42.tinypic.com/5c0zn8.jpg

Hier de foto, bij dat stukje tussen de wimpers in heb ik net 1 dun wimpertje.

dat heb ik ook, bij mijn linker oog.
geen idee wat je er tegen kunt doen dus beschouw dit maar als een upje.

Ja ik gebruik die doekjes van de kruidvat en ik douche me iedere avond dus door het water gaat de rest wat er niet goed vanaf was gegaan er zeker vanaf zijn.

Nee, ik vind het niet iets om je druk om te maken. Zelf zie je het heel goed maar het valt anderen écht niet op hoor! Ik heb het zelf ook een beetje, mijn wimper is daar ook een beetje afgebroken, maar het groeit vanzelf wel weer aan.

Ik heb dr ook last van, en erger me er echt aan!
Zie dit maar als een upje (:

ik heb dit ook hoor… mn linker wimpers zijn minder vol dan de rechter… eeuhm mss een tip om wat van die witte basis mascara op je dunne wimpers te doen ofzo?

ik zie het nieteens bij jou.
bij mij zie je het veel erger.
maaaaarja, je gaat er echt niet dood van hoor xd.
het leven gaat gewoon door =d.
mét of zonder wimpers :grinning_face_with_smiling_eyes:

ik zie niet eens verschil.
op je ene oog meer laagjes mascara doen?

Misschien moet je een andere remover gebruiken? Met make-updoekjes moet je namelijk vaak hard boenen, kan zijn dat je daardoor je wimperuitval hebt.

Waarschijnlijk is het ook nog gewoon je eigen schuld.

Zit je aan je wimpers terwijl je mascara op hebt of slaap je met mascara op?
Reinig je je wimpers wel goed?

3 Verschillende mascara’s is ook helemaal niet goed voor je wimpers.
Door zoveel mascara op je wimpers te smeren worden ze zwaar en gaan ze ook sneller uitvallen.

Dus, geen mascara meer op dan gaan ze vanzelf groeien daar.
En anders beginnen met een stuk minder mascara erop.

Waar je je druk om kan maken…

ik heb dat ook!!
aan mn linkeroog,
en ik heb al heel veel geprobeert,
vaseline, wonderolie.
maar niets helpt,
en als ik me opmaak,
dan is mn rechteroog echt heel vol en mooi en precies,
en het andere oog is dan gewoon echt niet mooi.
ik heb het echt precies hetzelfde.
maar ik weet dus niet wat je eraan kan doen,

upduss.