Wimpers

Hallo,

Heeft iemand toevallig ervaring met careprost? Kwam dit tegen op FB en vroeg me af of meer mensen dit deden en wat hen ervaring was?

Hier zag ik het trouwens www.careprost.nl

Hoi! :slightly_smiling_face: Zelf maak ik geen gebruik van careprost, maar ik heb er wel wat over gevonden op internet. Het schijnt erg duur te zijn. Ook schijnt dat je er vervelende bijwerkingen van kan krijgen, zoals roodheid, jeuk en irritatie. Deze bijwerkingen gaan gewoon weer weg als je gestopt bent dat middel voor je wimpers te gebruiken. Wat wel blijvend kan zijn, is dat je oogleden en de huid onder je ogen donker kan kleuren. Ook kunnen blauwe ogen bruin worden. Zorg wel dat áls je dit middel gebruikt, je het alleen op je bovenwimpers gebruikt. Als je het ook op je onderste wimpers doet, kan je haargroei krijgen op ongewenste plaatsen, zoals je wangen. Ook kunnen je wimpers erg “rommelig” gaan groeien. Sommige krullen erg omhoog, andere weer minder. Als je dan weer met het middel stopt vallen de lange wimpers uit, heb ik ergens gelezen.
Hopelijk heb je hier wat aan gehad. Ik zeg niet dát je deze bijwerkingen krijgt als je dat middel gebruikt, maar de kans is aanwezig. Ik wil je hier niet bang mee maken, maar je gewoon even waarschuwen dat je je ervan bewust bent dat er nare bijwerkingen bij kunnen komen kijken die het 't niet waar maken om het middel te gebruiken.
Deze informatie heb ik gehaald uit reacties op blogs en forums van vrouwen en meisjes die dit spul gebruiken of, in de meeste gevallen, hebben gebruikt.
XOXO.

Bedankt voor je reactie, had idd dat al gelezen, maar vind toch fijner van gebruikers zelf! Heb toch maar een flesje besteld, ga gewoon heel weinig aanbrengen.

Heb namelijk best weinig wimpers nog na een tijdje extensions gehad te hebben, dus dan is 18 euro een stuk goedkoper mocht het werken

Nou ben begonnen hoor, zal wel ff een soort blog bijhouden

Niemand ervaring hier mee?

Deze ook slotje.