wimpers zakken uit

wanneer ik mijn wimpers krul, en daarna vaseline erop smeer en daarna mascara erop, zakken ze binnen een paar uur uit. dan heb ik weer mn oude wimpers terug. hoe kan ik dit voorkomen :frowning_face: ?

's Avonds vasaline opdoen, en niet voor de mascara.

Vaseline op je wimpers voordat je mascara erop doet?!!

Ik doe altijd alleen s’ avonds voor het slapen vaseline op en dan s morgens het er weer af:O Ik doe nooit s morgens vaseline op.

géén vaseline voor de mascara!
Vaseline is een vet goedje,
daardoor glijd de mascara er als het waren vanaf, het heeft geen grip!
Dus savonds vaseline, in de ochtend mascara!:slight_smile:

vaseline helpt sowieso niets. maar goed. iig dus niet opdoen voor je mascara aanbrengt.

huuuh vaseline op je wimpers voor je mascara?

En met waterproof blijft het ook langer zitten, alleen is wel slechter voor je wimpers…

Ik vraag me ook al af waarom je er vaseline op smeert? x)

vaseline heeft sowieso geen zin voor je wimpers

daardoor lijken mn wimpers dikker.

ehmm geen vaseline opsmeren voordat je mascara opdoet? maar gewoon lekker 's avonds als je het er per se op wilt smeren.
en wat denk je van een volume mascara? die maakt ook je wimpers voller

is dat niet veel te zwaar voor je wimpers. :flushed:

Juist…O_o Als je even nadenkt dan weet je dat waardoor ze uitzakken. Lijkt me nogal logisch dat ze uitzakken als je eerst vaseline doet en dan mascara. Dat er dan überhaupt mascara op blijft plakken vind ik een wonder :’)

http://www.youtube.com/watch?v=jf4W-tG80zI

Check dit filmpje dan, als je natte (?) mascara opdoet zakken ze uit.
En vaseline eronder is idd niet erg handig

Ja, vaseline werkt averechts op mascara.
's Avonds na het goed schoonmaken van de wimpers vaseline erop smeren.
En op je wenkbrauwen + lippen.
Voila, 's ochtends steverige wimpers en kan je gewoon krullen en gewone op droge wimpers mascara doen.

Vaseline werkt glijdend. Zo glijd alles er gewoon weer uit. Dus opdoen als je geen mascara op hebt. Gebruik anders een (verhitte) wimperkruller?

Inderdaad, blaas met een fohn op je wimperkruller of houd hem tussen de 2 platen van je stijltang (ong 5 seconden)

Sorry, maar volgens mij heb ik iets gemist… Waarom zou je vaseline op je wimpers smeren? Wat doet dat? Want voor zover ik weet helpt het bij je huid tegen schrale plekken…

Ohja, ik weet nog dat ik dat één keer had geprobeerd, direct een brandblaar op m’n ooglid…