Wimpers willen echt niet krullen! Hellup

Hoi allemaal.
Ik heb lange wimpers alleen willen ze ECHT niet krullen als ik mascara op doe.
Toen ging ik een wimperkruller gebruiken die ik eerst verwarm en daarna doe ik mascara van Rimmel London op. En het resultaat valt me nog tegen…
Hoe kan ik het uiterste van mijn lange wimpers halen:( Want als ik mascara opdoe, zitten ze ook altijd aan elkaar gekleefd en met bonkjes enz.
Ik ben gewoon iedere ochtend een half uur (!) bezig aan mijn wimpers.
Hellllpppp =D

Electrische wimperkruller gebruiken, waterproofmascara (werkt meestal beter om de krul te behouden omdat er meer wax in zit). Voor de rest weet ik het ook niet. Voor aan elkaar gekleefde wimpers zou ik eens een wimperkammetje gebruiken.

meerdere laagjes mascara op doen en voor en na krullen.
ik heb van mezelf best lange en krullende wimpers, maar ik ben ook zeker een kwartier bezig hoor.
en als het dan nog niet lukt, so be it.
het valt waarschijnlijk alleen je zelf op dat je wimpers niet genoeg krullen.

Mm, sommige meisjes kunnen gewoon niet hun wimpers in de krul houden, omdat ze te zwaar zijn.
Maar je kan misschien een elektrische wimperkruller gebruiken?

@watermeloen,
je moet geen mascara op doen voor je je wimpers krult. dan is de kans groter dat je ze eruit trekt

probeer eens een warme wimperkruller.

Ze zegt dus dat ze eerst haar wimperkruller verwarmt voordat ze het gebruikt.

Ik herken het probleem! Zelf begin ik in de ochtend vaak na tandenpoetsen etc. Metteen met de mascara. Eerst ga ik met mijn beide ogen met de wimperkruller. Heel hard duwen voor 5 seconden en dan metteen één klein laagje mascara. Wel dat je het ziet zogezegt. En doet dat dan ook met het andere oog. Daarna als het eerste laagje is opgedroogd, herhaal ik het proces en dan druk ik ietsjes minder hard. Maar bij mij helpt het echt!
(ik gebruik Lash Stiletto, beste mascara die ik ooit heb gehad)

Succes!

klopt, ik doe dat ook nooit. mijn zus doet 't bijv. wel dus het werkt denk ik wel, maar dan trek je ze er wel sneller uit

Je moet juist eerst je wimpers krullen, en dan pas mascara op doen toch?

Klopt. Ze zei ook ‘je moet geen mascara op doen voor je je wimpers krult’. Dus je moet eerst krullen en dán pas mascara op doen, anders breek je ze of gaan ze eruit.

ik heb dat ook wel is maar ik heb nu the falsies van maybelline, en nu krullen ze veel meer.

Misschien moet ik dan ook maar betere mascara gaan gebruiken. Dank julie voor de tips!
Ik ga denk ook over naar Maybelline Falsies.
Lijkt me erg goed werken, op de fotos van mensen die het hebben getest.
Nu even wachten tot mijn oude op is en ik genoeg money heb =D