Wimpers wassen?

Ehm, ja ik heb net mn wimpers gewassen met van die ehh, zeeploze zeep? :stuck_out_tongue:

Ik had van mn kleine nichtje roze kindermascara opgedaan, en dat ging er dus niet echt goed af, wat ik ook deed t bleef erop zitten. (Make-up remover werkte niet, en ik durfte er niet heel veel op te doen want dat spul mag niet in je ogen komen) Dusja, ik net gewassen, en ze zijn super zacht :grinning:
Ze glimmen ook heel mooi nu, en het is net of ze wat meer krullen.

Hebben jullie je wimpers wel eens gewassen, en wat gebruiken jullie eigenlijk om je wimpers mee schoon te maken?

Ik gebruik eigenlijk altijd gewoon make-up remover van de Hema en dat was het :stuck_out_tongue:
Ik heb echt nog nooit gehoort van ‘je wimpers wassen’

ik ook echt niet :anguished:?

:darth:

nee, daar heb ik ook nog nooit van gehoord…

Uuhm, ik douche gewoon , en gebruik makeupremover, maar hoe heb jij je wimpers gewassen ?

haha dus dat,
ik was me wimpers echt niet hoor
alsof ze stinken :laughing:

douche en make up remover verder was ik ze niet
maar ik vind het wel knap met zeeploze zeep.

Ik snap niet wat je bedoelt met zeeploze zeep? ;p
ik doe altijd met make-up remover, dan met een washandje met water.
en eens in de week smeer ik er vaseline op, 's avonds, dat laat ik dan 's nachts zitten en de volgende ochtend veeg ik dat eraf met een watje of zo, en dan zijn ze heeerlijk zacht :relieved:

Alsof je alleen maar dingen wast omdat ze stinken -.-’

nee nog nooit gedaan! ik vind het wel een uitvinding haha :stuck_out_tongue: maar vertel eens over die zeeploze zeep, die vat ik niet helemaal xD

Misschien is het van die HP neutraal zeep ?:stuck_out_tongue: Zonder parfum ofzo?
Snap het ook niet.

Hahaha, ja! Dat dacht ik ook meteen: ‘Sjeumig, wat meuren jouw wimpers. Ga ze es wassen ofzo.’ XD

weird. je wimpers wassen.
maarja, als het voor jouw werkt…

Lol

Hoe doe je dat dan?

haha het heet geen HP
het is pH !
whahahah xd

Hahahahaha omg ik maakte een spelfout.
Wat een giller!

nee ik was m’n wimpers niet… heb gewoon een erg goede make-up remover

Lekker slecht, ondanks dat het ‘zeeploos’ is, is het kei slecht als dat in je ogen komt.

(hoezo doe je roze kindermascara op…)