wimpers verzorgen

Hoi allemaal,

Ik ben nog niet zo heel erg lang op girlscene actief dus sorry als mijn vraag ooit al eens beantwoord is…
Maar dus ik heb een vraagje over hoe je je wimpers het beste kan verzorgen? Elke dag gebruik ik make-up en een wimperkruller, die ik warm maak met de haardroger om ze langer gekruld te houden, en daar worden mijn wimpers droog van en ik heb bang dat ze zullen afbreken :frowning_face:
Wat gebruiken jullie zoal om je wimpers gevoed en beschermd te houden?

xxx Liese

Ik zou ten eerste stoppen om je wimperkruller warm te maken

Niet dat ik er ervaring mee heb, maar ik zou gewoon elke dag al je mascara er goed afhalen desnoods met iets van olie ofso maar dat warm maken van je wimperkruller, daar zou ik zwz mee stoppen.
Xxx

oke bedankt! ik doe dat enkel omdat ik van mezelf rechte wimpers heb en dus geen mooi gebogen en dan zie je vaak niet dat ik mascara op heb… maar inderdaad misschien is dat het beste… en reinigen doe ik al met een makeupreiniger voor je ogen :slightly_smiling_face:

Het helpt om elke avond nadat je je mascara eraf gehaald hebt Vaseline op je wimpers te doen. Na een tijdje zie je dat je wimpers steviger worden en bij mij dan ook wat langer.

vaseline helpt!!!

Ik heb wel eens gehoord van castor olie dat moet je dan na het reinigen aanbrengen