Wimpers verbrand

Hallo!
Ik ben net terug van de stad, en toen ik een sigaretje wou aansteken stond de vlam zo hoog dat mijn rechterwimpers eraf zijn gebrand!!!
Ze zijn niet helemaal eraf, maar ze zijn zichtbaar KORT geworden…
Ik weet echt niet wat ik moet doen… groeit het wel aan? Kan ik wimperextensions nemen? pff… mijn dag begon goed en nu eindigt het zo!

xx

Stoppen met roken, als je geen sigaret kan aansteken.

HAHHAHAHA

sorry

je wimpers groeien gewoon aan hoor, en anders kun je toch gewoon nepwimpers nemen voor even?

Nepwimpers nemen en stoppen met roken

Oke… kom maar met oplossingen en niet met stop-met-roken reacties;)

als ze dan aangroeien hoe kan het dan dat sommige mensen korte wimpers hebben en andere weer hele lange?
maar het kan wel want een mens verliest perdag wel wat wimpers en als dat niet aangroeit zouden we ja geen wimpers meer hebben;p
nja succes

xx

Autsj, pijnlijk

Wat voor andere oplossingen dan nepwimpers zijn er dan? Dat lijkt me de enige mogelijkheid.

:’) Ok, dat vind ik knap. Geen idee of het aangroeit, maar dat lijkt me wel, je verliest toch ook wimpers… en tot die tijd… nepwimpers?

Sorry, maar eigenlijk vind ik het wel lachwekkend
Maare, ik zou sowieso stoppen met roken, want dat is vet ongezond, maarja, daar heb ik natuurlijk niks mee te maken.
Enne, je wimpers groeien vanzelf weer aan, maar misschien kan je ze gezonder maken ofzo door vaseline of wonderolie of zowiets er op te doen? En tot dan gewoon nepwimpers gebruiken…

Nepwimpers ja, meer is er niet.
En koop een goede aansteker, of speel er niet mee.

ik zou nepwimpers kopen want t duurt wel even voordat je wimpers weer aan groeien en stop gelijk met roken
en smeer er elke avond voordat je gaat slapen vaseline op groeien ze sneller en worden ze dikker

sommige mensen hebben toch ook langer been- en okselhaar dan anderen?
bij de één groeit het verder door dan bij de ander

-

Waar, maar flauw.

Mischien is het beter om je wimpers te knippen, als er nog verschroeid haar aan zit. Nepwimpers nemen is een optie (Plakwimpers>Kruidvat>Essence>2.99), maar als ik jou was dan zou ik ze gewoon met rust laten, tot ze weer deels aangroeien.

Ik heb ergens gelezen dat als je je wimpers knipt , dat ze dan voller terugkomen. Iederen nadeel heeft zijn voordeel zullen we maar zeggen! :tipping_hand_man:

& Voortaan voorzichtiger zijn met de aansteker! Of beter nog, stoppen met roken.

xx GRIxGRI :couplekiss_man_woman:

Weet ik, ik kan ook lezen hoor :’) Ik heb later toch ook een meer nuttige reactie geplaatst.

Haha, ik zag het. Sorry :’)
Stiekem ben ik het er toch wel mee eens. :’]

Maar helpt wonderolie en vaseline wel echt? Ik lees het overal, maar de ene zegt dat het helpt de andere niet…
xx