Wimpers tegen bril aan...

Hey, ik heb gister een wimperkruller gekocht (kruitvat). Maar als ik ze krul en dan mijn bril op zet zitten mijn wimpers heel erg tegen mijn brilglazen aan. Als ik dan knipper lijkt het net alsof er “gaten” in me wimpers zitten. Wat moet ik doen??

Ik doe ook altijd mijn wimpers krullen en draag ook soms een bril maar heb hier geen last van :cold_sweat: beschouw dit maar als een upje

Ik heb er ook geen last van. Als ik mijn wimpers krul staan ze juist meer omhoog en komen ze minder snel tegen mijn brillenglazen aan.

Ik heb dat ook. Maar ik heb nu lenzen en ik krul m’n wimpers niet meer.

Ja je wimpers niet krullen of je bril lager op je neus zetten zijn de enige 2 opties denk ik?

Of je bril iets lager/verder van je ogen zetten

Kan je hier niet mee naar je opticien gaan? Ik heb dit namelijk nooit en ik heb geen korte wimpers…

Ik ga nu weer iets zeggen wat standaard mua’s zeggen :flushed: maar een krultang is best slecht voor je wimpers. Probeer mascara op de juiste manier aan te brengen en geloof mij, dan heb je geen krultang meer nodig :relieved:

Maar inderdaad wat anderen zeggen, je kan ook je bril wat lager zetten en anders lenzen dragen.