Wimpers krullen?

Als ik me 's ochtens opmaak en dan ook m’n wimperse krul blijft dat niet zitten. Want als ik dan op school kom zijn ze gewoon weer uitgezakt…
Weet iemand misschien wat ik hiertegen kan doen? En ik heb nu mascara van de etos, maar na een week ofzo werd hij al heel kut. Dus ik wou graag weten of de panoramic curl waterproof mascara van l’oreal paris goed is, en of je wimpers daarvan echt krullen.
x.

ik gebruik altijd die van catrice met dat bruine oog erop. dat is met een rubberen borsteltje. die werk bij mij heel goed. alles zit perfect in de krul, de hele dag.

Dat verschilt echt per persoon. maar doe je niet te veel mascara dan op? want daarvan worden je wimpers zwaar en zakken ze naar onder.

Ik doe eerst wimperkruller & dan mascara.
Bij goedkope mascara zakken mijn wimpers ook…
maar bij duurdere mascara’s word het sneller hard en zakt het niet zo snel.
Da’s in ieder geval bij mij het geval :stuck_out_tongue:

Ik krul mn wimpers altijd 2x eerst oog 1 dan oog 2 dan weer 1 en dan weer 2 dan zo snel mogelijk mascara op. Dan zijn ze eerst best overdreven gekruld maar dat zakt een beetje uit en dan zijn ze mooi en zo blijft het bij mij dan de rest van de dag. Ik gebruik meestal die great lash mascara van maybeline.

ik föhn mn wimperkruller een beetje, zo wordt ie wat warmer en het blijft echt lang zitten (:

Niet stom bedoeld, maar doet dat niet pijn als je het te heet maakt en dan je wimpers krult :stuck_out_tongue:?

Ik doe meestal eerst mn wimpers een paar seconden krullen, dan begin ik met mn make-up, en voordat ik mn mascara opdoe krul ik ze nog een keer, ongeveer 10 seconden, dat werkt heel goed. Ik gebruik mascara van clinique, heel fijn en niet zo heel duur (¤17 ofzo)

niet te heet lijkt me en je heb ook wimperkrultangen die zichzelf opwarmen

idd je moet niet te heet doen :stuck_out_tongue:

Hm ja ik heb aziatische wimpers, dus die staan echt recht naar beneden/recht vooruit! Ik gebruik nu L’oréal Paris double extension, hij is wel goed, en m’n wimpers worden er echt langer van, maar ze krullen alleen niet -.0’
Je hebt ook verwarmde wimperkrullers tegenwoordig, bij de ICI Parix kun je ze vaak testen, heeft iemand daar al ervaringen mee? xNoteme

ik doe precies hetzelfde haha!
of neem je wimperkruller mee naar school, doe ik ook wel eens :slightly_smiling_face: en dan ondertussen als je naar t volgende lokaal moet, snel langs de wc naar de spiegel ff krullen en weer verder lopen. of doe een klein spiegeltje in je etui.
dat doe ik altyd :slight_smile:

Dat heb ik ook. M’n wimpers staan dan echt gewoon naar voren. Zo lelijk.

Same problem.
(up)

een vriendin van mij heeft zo’n wimperkruller die zichzelf opwarmt, maar het lijkt niet op een wimperkruller, je houd dat dingetje zo tege je wimpers, maar bij mij hielp het niet echt maar volges mij deed ik het ook niet goed. :stuck_out_tongue:

mijn wimperkruller was scheef dus ik had hem verbogen en nu werkt ie echt supergoed, als ik een van iemand anders neem vind ik het altijd zo kut :stuck_out_tongue: wil altijd me eige. (a’)

mijn wimpers zijn van zichzelf al niet echt gekruld, dus dan lukt het met mascara meestal ook niet… maar hier heb je niks aan, haha ;p.

Ik heb de mascara van Gosh (Extra Volume) of zoiets, en dat werkt heel goed…

mijn wimpers zijn van zichzelf al lang en gekrult… daarom gebruik ik eigenlijk nooit mascara… en de meeste zijn er jaloers op, maar ik vind het niet altijd fijn…