Wimpers krullen.

Hallo allemaal.
Ik zie zo vaak van die meiden die hele mooie wimpers hebben, super mooi gekruld…
Maar ik ben zovaak aan het zoeken op internet hoe ik ze nou kan krullen, ik heb al wimperkruller, best dure en goeie merk, maar het wil gewoon niet ze zakken meteen in, en ik doe nog niet eens zoveel, na een beetje al…
Heeft iemand tips/ideeën/oplossingen hoe ze WEL mooi krullen?
Alvast bedankt

:wink:

Je zou eens kunnen proberen om de föhn op je wimperkruller te zetten zodat hij warm wordt, dan krijg je meer krul. Wel heb je dan kans dat je zo’n rare kreuk erin krijgt dus je moet er wel mee oppassen. + je moet een beetje uitkijken want dat ding kan best heet worden, dus pas op bij je oog.

JA je wimperkrullen verwarmen krult makkelijker maar ook waterproof mascara gebruiken. Hierdoor zakken je wimpers niet in. Ik heb van mezelf geen krullende wimpers dus ze zakken altijd heel snel in als ik geen waterproof mascara gebruik.

Aha … Daar zou het dus ook aan kunnen liggen?
Ik gebruik namelijk nooit echt waterproof mascara, wel doen dus ? :slightly_smiling_face:

Ah, zal morgen is kwartiertje eerder opstaan en is uitproberen.
Laat nog wel weten.
Dankje :wink:

Doe jij meteen na het krullen je mascara op of wacht je even? Je moet de mascara namelijk zien als een soort “haarlak”. Direct aanbrengen dus om ze gekruld te houden!

Ik gebruik overigens ook waterproof mascara en mijn wimpers blijven altijd mooi gekruld. Nog nooit “normale” mascara gebruikt dus ik kan je niet vertellen of dat inderdaad verschil maakt.

Nee, ik breng de mascara meteen aan.
Maar ik zal wel eens waterproof gaan halen, ik gebruik nu namelijk maybelline new york The rocket volume express .
En ik gebruik Maybelline new york the colo ssal volum express mascara.
En heel afentoe NYC New york color big bold

En het zijn allemaal GEEN waterproof…
Welke gebruik jij anders? :slightly_smiling_face:

Ik gebruik deze:

http://www.onlinemakeup.nl/media/catalog/product/cache/2/image/700x/602f0fa2c1f0d1ba5e241f914e856ff9/m/a/maybelline_mascara_volum_express_turboboost_waterproof_very_black.png

Zelf vind ik hem heel fijn, maar dat verschilt ook heel erg per persoon welke mascara het beste werkt.

Misschien moet je vaker knijpen in die wimperkruller? En dan meteen mascara op doen. Ik heb een goedkope van de Action en zelfs daarmee zie ik dan wel verschil.

Oke, ik zal morgen of vrijdag wel is even in de winkel gaan kijken :slightly_smiling_face:
Dankjewel !

Ik krul altijd eerst mijn wimpers daarna doe ik er paar laagjes mascara op, gewoon die gele van maybeline die extra black. Meestal zijn ze daarna al uitgezakt en dan doe ik er een waterproef mascara op, ik deed eerst die op die je hier boven ziet maar nu is die op en gebruik ik er eentje van loreal zo’n goude. En wanneer ze gedroogd zijn krul ik ze nog een keertje, heel voorzichtig!

Ja die waterproof van l’oreal is heel fijn. Vooral die met het kammetje voor onder. Maar je kunt in principe elke waterproof mascara kopen zolang die waterproof is zakken je wimpers niet in.

Oke dankjewel (:

Maakt de wimperkruller NOOIT warm, een vriendin van me heeft daardoor nu alleen nog maar stekels als wimpers …

wel kun je kijken naar dit artikel van The beauty department

En ik raad je de mascara ILOVEEXTREME van Essence aan, die heeft voor mij heel erg geholpen, verder je wimpers echt naar boven duwen met je mascaraborsteltje
helpt voor mij ook erg goed.

http://www.essence.eu/uploads/tx_cosnovaslider/ILove_CrazyVolumeMascara_opened_new_04.png

x

Ik heb hetzelfde probleem. Alleen meestal lag het aan de wimperkruller (bij mij dan). Ik heb ze van elke prijsklasse gehad maar geen een werkte goed. Totdat ik die van de action kocht, geloof me die is echt heel fijn. Ook die van de Primark is perfect. Misschien werkt dit bij jou ook! Succes

ja zal is kopen, dankjewel xx

Ja dankje :slightly_smiling_face:
Zal er zeker wat mee doen!
xxx

Ja ik heb dat ook! mijn wimpers willen gewoon niet krullen nu blijft de krul een tijdje met de nivea extension nanodefenition mascara. Aan het einde van de dag is de krul er toch weer uit en ik heb al verschillende mascara’s gehad (altijd in combinatie met wimperkruller) Iemand tips? xx