wimpers krullen niet meer ?

ik krul mijn wimpers al ong. 2 maanden met dezelfde wimperkruller en het ging gewoon goed tot vanmorgen ; de wimpers van mijn linkeroog wilden niet meer krullen ! toen probeerde ik een andere wimperkruller nog maar die deed het ook niet meer ! help ! hoe kan dit ? x

Geen idee, soms heb je gewoon een slechte dag voor mascara.
Dus vandaag niet krullen, weinig mascara op en vanavond goed afhalen.
Wimpers iedere avond insmeren met Vaseline maakt ze sterker ook.

oke , ja k heb vanmiddag een feestje , dus dat is wel kut .
ik had het al geprobeerd maar bij mij gaat mijn mascara dan heel lelijk zitten omdat mn wimpers dan zo vettig zijn , ze plakken dan heel erg aan elkaar bij mij ?

Misschien moet je dat witte dingentje dat in je wimperkruller zit eventjes omdraaien of er een nieuwe erin doen. Soms is zo’n dingentje gewoon op en dan werkt hij bij mij ook niet meer zo goed.

Slechtewimperdag dat heb ik ook wel eens

probeer eens je wimperkruller even op te warmen met een fhon?

je kan bij ici paris een wimperkrultang kopen die warm wordt. die heb ik ook en is echt onwijs goed! dan heb je nooit meer last van een slechtewimperdag!

ojaa deze wimperkrultang werkt op batterijen, das ook erg handig :slightly_smiling_face:

Weet je nog hoe duur ie was ong? ;oo erg handig!

jaa hij kost 30 euro en zit in een roze doosje & je krijgt er gratis mascara bij! die is ook erg goed!

Soms helpt het om die witte rubbertjes te vervangen. Was bij mij ook een keer.

Mijn wimpers krullen nooit met die dingen. Ik vind ze er uit zien als martelwerktuigen en vind dat mn wimpers van zichzelf al wel krom genoeg zijn ; ) (goeeeed, dit was een nuttige reactie :stuck_out_tongue:)

Heb daar ook weleens van gehoord, maar wist niet waar het verkocht werd. Lijkt me ideaal! Die gaat op mijn sinterklaas/kerstlijstje haha.