Wimperkruller.

Hoe gebruiken jullie je wimperkruller écht goed? Zodat je echt het effect ervan ziet? Als ik er zelf een gebruik, zie je vrijwel geen verschil! Hoe doen jullie het, en hebben jullie nog evt tips om mijn wimpers wat langer/voller telaten lijken?

xxx

gewoon lekker lang erop laten zitten en hard knijpen, werkt bij mij altijd! Maar is wel erg slecht voor je wimpers, ik doe het ook alleen bij bijzondere gelegenheden enzo.

Nou ik fohn eerst mijn wimperkrultang voor 10 seconden. Als je wimperkrultang een beetje warm is dan krullen je wimpers wat beter en zullen ze ook langer gekruld staan. En daarna ga ik dicht bij mijn wimperrand met mijn krultang ( pas op dat je je ooglid niet mee pakt dat doet ontzettend véél pijn!) dan krul ik mijn wimpers een beetje naar voren met mijn krultang dan krul ik het weer op 90 graden.

En daarna gebruik ik mijn volumizing mascara en lenghtening mascara.
Met me volume mascara ga ik zigzaggend over mijn wimpers voor meer volume.
En met mijn lenghtening mascara knipper ik zegmaar op mijn mascara borstel doordat te doen krijg ik echt ontzettend lange wimpers =) Gewoon oefenen!

Hartstikke scheef uitgelegd haha

Om je wimper ook wat voller te laten lijken kun je ook een klein beetje poeder derop doen voordat je je mascara aanbrengt. :slightly_smiling_face:

succes

bij mij geeft het geen verschil miss omdat ik al lange en volle wimpers heb

I wish I was blessed with long lashes :frowning_face:

jeuj wat ben ik gelukkig met mijn stunnin’ wimpers hahaha

Dit doe ik ook. Maar alleen met speciale gelegenheden omdat ik verder best gekrulde en lange wimpers heb. Als je 10 seconcen je wimperkruller gefohnd hebt dat moet je wel ff blazen anders is het veeeelll te heet.

^ Ja dat klopt! Dan kun je je ooglid verbranden *augh*

Als ik m’n wimpers krul, dan knijp ik niet alleen op één plek van m’n wimpers, maar ik ga van de uiteindes van m’n wimpers naar binnen zegmaar. Zo heb je niet een hoek van 90 graden in je wimpers, maar een mooie krul :slightly_smiling_face: En daarna eerst met een -goedkope- waterproofmascara eroverheen en daarna nog een goede mascara.
Hier heb ik altijd het beste resultaat mee.

Bedankt! Ik ga alles straks even uitproberen! :grinning:

wel goed oppassen, haal net het rubbertje uit mijn krultang en ik zie dat hij ´gescheurd` is, vind ik daar een hoop wimpers tussen. Terwijl ik altijd heel voorzichtig ben en nooit met mascara op mijn wimpers krul. En ik me maar afvragen hoe het kwam dat een oog zo raar zat. Daarom dus :frowning_face:

Ik draai ook altijd het borsteltje (tegen de wimpers in) als ik mascara aanbreng. Dit werkt erg fijn voor een wat vollere look. (bij mij dan :stuck_out_tongue:)

Ik lul man :stuck_out_tongue: ik draai met de wimpers mee, anders wordt t zo’n kliederboel!

grappig

het ligt er volgens mij aan of je wimpers al gekruld zijn van zichzelf, want dan zie je minder verschil… ik heb helemaal geen gekrulde wimpers en ik zie heel snel verschil (: