Wimperkruller

Hoi
Ik heb een wimperkruller van de Hema maar het ‘kussentje’ is helemaal ingedeukt. Bij het vorige kussentje was dat ook maar bij de kruller zat een extra kussentje, dus toen kon ik hem vervangen.
Kun je die ‘kussentjes’ los kopen?

http://i51.tinypic.com/2j4yjvp.jpg

Dat ding dus ^

Ik dacht het niet, ik zou voor de 2euro gewoon een nieuwe kopen…

Ik weet het niet zeker, maar je kan even op eBay kijken. Daar heb je misschien 10 van die kussentjes voor 1 euro/dollar (:
Anders succes!

Volgens mij kun je die ook gewoon los bij de kruidvat kopen, maar dat weet ik niet zeker meer.

Je kan hem ook omdraaien, dat je andersom gebruikt, zo kan ie nog even langer mee:)

ik zou gewoon een nieuwe wimperkruller kopen… kost niks :grinning:

Dat zou ik ook wel willen weten. (:

Goeiie :grinning_face_with_smiling_eyes:

koop gewoon bij de ici paris xl voor 2,50 een nieuwe, die gaan lang mee en zijn van goede kwaliteit! (ervaring)

Volgens mij deukt ie dan meteen naar de andere kant maar ik kan het proberen :stuck_out_tongue: Ik ga zaterdag even kijken bij kruidvat en hema!
EDIT: omg het werkt :’) Nu voel ik me debiel dat ik dat niet zelf had bedacht

Ruilen?

Ruilen als je eventueel het bonnentje hebt.

Anders zou ik bij de kruidvat er eentje kopen. Voor 1 of 2 euro. Deze zijn heel erg goed en ze hebben 3 extra kussentjes dus. :’)

Ik heb er nu 1 van de etos ofzo? Maar hij trekt mijn haren er gewoon uit. Aan de zijkanten ofzo, ik weet echt niet wat het is. Hij is gewoon schoon en nu heb ik er maar plakband op gedaan.

Ik vind die van de H&M trouwens slecht zeg… Die van de DA vond ik fijn, volgende keer kruidvat proberen.
Ik keer het kussentje ook altijd even om haha!

Ik haal die kussentjes altijd (per 3) bij de Rossman in Duitsland. Maar dat is alleen aan te raden als je dicht bij de grens woont :'3

Ik heb ze ook nergens los gezien behalve daar…