Wimperkruller.

Hoooooi. Ik heb voor een feestje een wimperkruller gekocht & nou is mn vraag: breng je nou eerst mascara aan & dan krullen of eerst krullen & dan mascara. x

Ik weet het. het kan een domme vraag zijn. maar ik weet het dus echt niet HAHAHAHA. Ohja. gaat het eigenlijk wel goed met een lash curling mascara? zo’n mascara die je wimpers lang maken?

Eerst krullen!!!
Als je eerst mascara doet en het is nog nat, heb je je hele kruller eronder zitten.
Is het al opgedroogd, is er een kans dat je wimpers afbreken.

nou, je hebt je antwoord! slotje?

Ik doe (als ik mascara opdoe) eerst krullen, dan mascara, dan nog een keertje voorzichtig krullen.

eerst krullen, dan mascara opdoen. Als je het andersom doet, is er kans dat je wimpers afbreken.

weet je wat je kan doen zodat je wimpers langer gekruld kunnen blijven::
je pakt je wimperkruller en je haardroger en je ‘‘droogt’’ het op laten we zeggen en dan na 5 sec. dan krul je je wimpers breng mascara aan en dan nog een keer voorzichtig krullen ! :grinning:

x

okee. maar kan het dus ook gewoon met zo’n lash curling mascara?

Ik doe het met mascara, ik bedoel, wat maakt t uit dat dat ding onder de mascara zit? ;$
En dan blijft t ook beter zitten.
maar je moet t inderdaad niet doen als je mascara al helemaal opgedroogd is, want dat doet sowieso ook pijn. :stuck_out_tongue_winking_eye:

idd

Maar het gaat er toch niet om of dat ding vies is, maar dat je wimpers breken als je het ná mascara opdoen doet(dacht ik)

• ik krul eerst mijn wimpers.
  • dan breng ik mascara op.
  • dan wacht ik een paar minuten zodat mijn wimpers drogen.
  • daarna doe ik nog een keer de wimperkruller.

maar mijn wimpers zitten er nogsteeds aan hoor, ze breken niet af, wat sommige mensen daar ook over zeggen, bij de een is het waarschijnlijk anders dan bij de ander (:

jaa je wimpers breken na het mascara opdoen veeel sneller ! Je moet niet gaan krullen na dat je je mascara hebt opgedaan dat is echt slecht hoor XD

oh, weet je wat ik altijd heb/had?
als ik mijn wimpers krulde, toen mijn wimpers
nog niet droog waren,
bleven mijn wimpers plakken aan de wimperkruller.
ik moest ze als het ware lostrekken van de kruller
en dat verpestte dik het effect.
dus daarom laat ik mijn wimpers eerst altijd even drogen voordat ik ze weer krul, haha ;p

bij mij word het echt lelijk als ik wimperkruller erna doe.

Je kan het wel voor een feestje gekocht hebben, maar zóveel effect heeft een wimperkruller niet hoor :wink:

als je mascara op je wimpers hebt gedaan, gewoon lang op laten drogen tot ze echt droog zijn en dan 1x goed hard met de wimperkuller, dan blijven ze ook niet vastzitten en krijg je of een gekrulde of een hele lange wimper. doe dit elke dag en heb nog steeds mooie wimpers van mezelf.

eerst krullen en dan mascara, anders breek je je wimpers!

Ik doe het altijd gewoon voor dat ik mascara op doe, ik wil het risico niet lopen dat ze aan gaan brengen.