wimperkruller

heey,
ik heb net een wimperkruller gekocht bij kruidvat (gewoon zo’n tang)
en ik heb hem uitgeprobeerd maar ik zie geen verschil?!
heeft iemand tips hoe je dat het best kan doen?
thanx
x

[i]Wimperkruller verwarmen met de föhn :slightly_smiling_face:.

Krijg je hele mooie wimpers van. En een tip; ga niet met de wimperkruller in de weer als je mascara op hebt gedaan, dan blijft de kruller eraan plakken, en kan je wimperhaartjes tellen.[/i]

Ik doe het niet zeg maar 1x dichtdrukken op je wimpers en klaar, dan krijg je van die rare hoekige wimpers zeg maar XD dus ik doe het een paar keer lichtjes op verschillende plekken (lastig om uit te leggen) zodat er zich een mooi boogje vormt! XD

Misschien iets langer vasthouden of inderdaad iets warm maken met de föhn :wink:

ik las een keer een typ, haarlak op je wimpers ofzo.
nou, doe dat dus niet want dat gaat niet werken.
en als ik mn wimperkruller warm maak met mn föhn, verbrand ik mn ooglid, autch ><’

inderdaad. je moet beginnen bij de wortel en dan steeds meer naar de punt werken (wel steeds loslaten dus, anders trek je je wimpers eruit :p)

Dat dacht ik in het begin ook.
maar later is hij wel fijn.

ja joh, ga een lekker haarlak in je ogen spuiten! volgens mij staat er toch echt duidelijk op die verpakkingen dat je je ogen moet beschermen…

Geen haarlak!!!
Je moet je wimperkruller niet gebruiken tegen de wortels van je wimpers want als je dan mascara erover doet dan heb je nog geen effect. Meestal in het midden van de lengte van je wimpers is al goed genoeg. Oja, je wimpers moeten ook niet vochtig zijn als je een wimperkruller gebruikt want dan ‘krullen’ ze niet mee. Als je hem goed gebruikt dan zie je in de wimpers een knik zitten.