Wimperkruller

Hey girls :relieved:

Ik gebruik nu al een paar dagen de wimperkruller van de Primark en in mijn kleine spiegeltje zie ik wel verschil, maar telkens als ik het op mij linkeroog doet gaat het heel makkelijk en mooi (Ben rechts) maar met mijn rechteroog heb ik al een paar keer gehad dat het heel erg pijn deed en er vervolgens een heel klein inieminie haartje op de kruller zat =S Ik vraag me af of wimperkrullers eigenlijk wel goed zijn voor je wimpers en of je het ook in het geheel zegmaar ziet? En heeft iemand misschien tips hoe je het best kan doen? Ik doe het nu namelijk zegmaar even heel hard duwen en dan klaar maar is het niet beter als je korte duwtjes geeft?

Alvast bedankt voor het lezen (=

Edit; Spelfoutje hihi

Volgens mij als je voorzichtig doet maakt het niet uit. Ik weet niet of het goed is maar ik doe gewoon eerst wimperkrultang er op zetten en dan krullen. Daarna mascara er op en nog een keer krullen. Gewoon je krultang er rustig op zetten en dan een beetje buigen laat maar zeggen…
filmpje van maybelline:

Upje?

Upp please xd

ik doe niet aan wimperkrullers want ik knip altijd in die huid van mijn oog

Inderdaad niet verstandig om te krullen nadat je er mascara op hebt gedaan. Je wimpers kunnen hierbij afbreken.

Oh, ik heb het al een paar keer gehad ja. Is het dan beter als je het ervoor doet?

Ik zet hem er zelf altijd op, dan zachtjes knijpen en een tijdje vasthouden. Idd niet doen nadat je mascara opgebracht hebt!
Bij mij is het ook zo dat het bij het ene oog makkelijker gaat dan bij de ander, maar dat ligt denk ik aan de vorm van mijn oog oid.

Iedereen bedankt voor de antwoorden, nu al zin in morgen ochtend haha :upside_down_face:

Ja ik gebruik de wimperkruller van de hema en die is best goed maar de krul blijft bij mij er niet lang in! =( ik krul eerst mn wimpers bij de "wortel"dan in het midden en dan bij de puntjes, daarna een laagje mascara.

Zoals al eerder is aangegeven. Opwarmen met je fohn en dan krullen :stuck_out_tongue: Door de warmte blijven je wimpers langer gekruld. Het idee is dan hetzelfde als een krultang voor je haar, maar dan voor je wimpers :stuck_out_tongue:

1. wimperkrullen erbij pakken, eventueel even opwarmen met de fohn
  2. paar korte zachte duwtjes
  3. mascara

klaar.

Ik doe het altijd alleen voordat ik mascara opdoe, en dan een paar keer tot ik het mooi genoeg vind en gekruld genoeg. Wanneer ik het erna doe misvormen mijn wimpers en gaan ze tegen elkaar,

Same! En anders misschien eens een andere wimperkruller gebruiken?

Upje voor jou!

door wimperkrullers kunnen je wimperhaartjes uitvallen, vandaar dat ik er geen gebruik. Wimperhaartjes groeien nooit, écht nooit meer terug.

xxxxamber

Wimpers groeien wel gewoon terug hoor? Alleen erg langzaam.