wimpergroei?

Bestaan er ook producten waar je wimpers voller en langer van worden? Oiit zoiets gehoord… en werkt het?

Wonderolie.

Heb wel eens gehoord van wonderolie maar ik geloof eerlijk gezegd niet dat dat echt werkt.

Ik heb dat vorig jaar geprobeerd was heel duur. 90euro dat breng je aan als eye-liner sochtends en savonds…het werkte wel erg goed ze werden er na een paar weken echt langer en voller van. Mijn vriendin had ergens goedkoper gevonden…die waren ook super! weet alleen niet meer waar helaas

vaseline gebruik ik en ik heb het idee dat het werkt :wink: maargoed heel veel andere mensen hebben hier andere meningen over;p

pff ik heb dus het zelfde probleem, vaseline helpt wel een beetje moet ik eerlijk zeggen maar niet echt van wauw, en paar weken later word het toch weer ‘‘hetzelfde’’ naar mijn gevoel

Ik breng voor het slapen altijd met een wenkbrauw borsteltje wat vaseline aan. Wonderolie blijkt te helpen (is eigelijk een laxeer middel), maar op lang termijn blijkt het slecht te zijn heb ik gelezen. Ik weet niet wat ik van wonderolie moet denken, ik houd het bij vaseline om mijn wimpers ‘‘gezond’’ te houden.

Ik ben bezig met het vaseline gebeuren… Maar ik doe elke week 3 dagen achter elkaar vaseline op. Als je het elke dag doet komt er een soort vetbol achter in je oog van al het spul. Daarom laat ik mn ogen en wimpers rusten. Zie wel al verschil en doe het nu voor de 3e week pas

ik gebruik elke avond wonderolie, ben alleen ook bang
dat het op langer termijn nadelig gaat worden :frowning_face:
alleen zie nu ook nog niet echt verschil,
ookal zijn mijn wimpers van nature ook al best lang :slightly_smiling_face:

wat is ‘‘wonderolie’’ dan… iets heel duurs of juist niet?

wonderolie kan je kopen bij de Etos voor een paar euro.

Wonderolie is hartstikke slecht voor je ogen, en het helpt niet eens. Zelfs verkopers van drogisterijen zeggen dat het slecht voor je is.
Zelfde geldt voor vaseline op je ogen/wimpers.

www.y-hairshop.nl heeft spul waar je wimpers van groeien!

Ik heb zelf korte wimpers dus gebruikte ik vaseline en wonderolie en mn wimpers werden langer en voller, maar bij de ene werkt het wel en bij de andere niet.

Waarom is dat slecht ??:astonished:

girl, deal with it
gebruik gwn mascara en wimperkruller

of nepwimpers

Ik gebruik sinds een jaar Careprost.
Ik ben heel erg tevreden over het resultaat en kan het iedereen aanraden!
Nooi meer wimperextencions!!
Ik bestel op Sparkling and fabulous voor 29,95 inclusief BTW en verzendkosten.

Reclame mag niet.

Reclame ja, je gaat toch geen topic van bijna 2 jaar geleden uppen -__-