Wimperextensions

Hoi !

Ik zet sinds begin dit jaar zelf wimperextensions, ik heb alleen nog bijna geen klantjes (helaas ): )
De meeste mensen vinden het vaak te duur (€75-€100), en daarom heb ik dus besloten dat ik het maar voor een laag bedrag doe (€35-€45). Via facebook enz heb ik al geprobeerd maar werkt helaas niet zoals ik gehoopt had…

Hebben jullie misschien een idee hoe ik zelf meer reclame kan maken zodat er meer klantjes komen?
Ik hoor het graag van jullie !

xxxx

heb je een website?

Fb, in je onderschrift op fora zetten. Op prikborden in supermarkten hangen. Website maken, mond tot mondreclame

Heb nog geen website, maar je kunt me altijd op facebook een privé berichtje sturen als je meer wilt weten :slightly_smiling_face:

Hmm… Ja dat is lastig. Als je net begint dan is mond op mond reklame wel handig. Als je het geld er voor hebt, dan misschien een advertentie in de plaatselijke krant.

Het probleem is een beetje dat ik het nu nog ‘zwart’ doe, dus kan niet zomaar overal reclame gaan maken. maar in de supermarkt op prikborden hangen is idd wel een goed idee ! dankjewel alvast ! x

alleen zwarte wimpers?

nee dat bedoel ik niet met zwart haha. doe het meer nu voor erbij zegmaar. later als ik misschien meer klantjes heb dat ik het wit wil gaan doen. dus officieel voor mezelf beginnen bedoel ik dan :slightly_smiling_face:

In welke omgeving zit je?

Woon in Zeeland, een klein dorpje in noord brabant haha, ongeveer een half uurtje van Eindhoven. denk niet dat er heel veel van jullie in de buurt wonen …

Maak mooie flyers die je kan uploaden op Facebook, maak een instagram account en post daar ook resultaten van wimperextensions die jij heb gezet. Ook op Facebook uploaden uiteraard! :slight_smile: Mensen zien graag voorbeelden van het werk wat jij doet.

Toen ik Zeeland las d8 ik eerst de provincie, dus ik helemaal happy want ik woon dus in Zeeland de provincie. Maar jij woont in Zeeland het dorpje, bummer :frowning_face:

Maar is het niet zodat je naar de extensions zelf bijna geen wimpers meer overhoud?

Maar inderdaad advertentie op marktplaats? Of mag dat ook niet?

Nee inderdaad, dat ligt niet bij mij om de hoek

Jaa gebruik veel social media, twitter instagram facebook pinterest enzo helpt heel erg als reclame!

of Forums… hahaha :wink: