Wimperextension topic

Hallo halloo!

Aangezien er steeds meer vraag naar wimperextensions is, ondanks de fabels die er rondgesprijd zijn, heb ik besloten een cursus te doen. Nu ga ik zelf wimperextensions zetten beginnende bij vrienden en familie voor een klein prijsje.

(Voor de mensen die er ook interessen in hebben) het minimale wat je nodig hebt:

• Losse wimperextensions
  • Wimperextension lijm (Niet te vergissen met normale wimperlijm!)
  • 2 Pincetten voor het aanbrengen
  • WEGWERP wimperborsteltjes
  • Tape en/of eyepatches
  • Primer
  • Wattenstaafjes

Nu heb ik alles gekocht, ben ik opzoek naar een (goedkope) groothandel via internet. Ik mis nog de Primer en de Lijm.

Kan iemand mij helpen met een (goedkope) groothandel via internet te vinden, en goeie primer en lijm te vinden.

Ik wil iig geen lijm van Blink, dit is me iets te duur om te beginnen.

Hopelijk zijn er mede-extension-zetters die me kunnen helpen!

Ik heb echt geen idee! Wel heel leuk idee om het zelf te gaan zetten.

Ja vind ik ook maar dan moet ik wel alles er voor hebben hahaha! Dus iemand anders? hulpp?

Hee,
Ja ik zet ook wimperextensions en koop mijn producten bij Groothandelbbl.nl. Hier hebben ze echt super veel producten voor de wimperextensions!

De lijmen zijn inderdaad duur maar ze hebben hier ook kleine verpakkingen, echt super handig als je het niet zo heel vaak doet en ze zijn natuurlijk een stuk goedkoper.

Ik hoop dat je er wat aan hebt :wink:

Je kunt even kijken op wimperextensionsnu.nl, staat een heleboel salons / groothandels op. Inderdaad wimperwensen en groothandelbbl.

Ik koop mijn spullen bij www.benlgroothandel.nl hier hebben ze super goede lijm voor voordelige prijs. Ook lijm voor beginnende wimperstyliste!

Jb lashes?

Wimperextensions-kopen.nl die gebruik ik altijd, zet ze zelf ook :slightly_smiling_face: