Wimper topic

Door veel mascara gebruik gaan zien de meeste meisjes er zonder mascara heeel anders uit…
Plaats hier je tips en trucs voor het behouden van lange, volle wimpers zonder mascara. Nooit meer mascara op hoeven doen, wat lijkt me dat fijn.

Zelf doe ik nu in plaats van mascara wat vaseline op mijn wimpers, dit werkt bij mij super goed! Na 1 nachtje slapen zijn ze gelijk voller.

Wat gebruiken jullie voor mooie wimpers?

Het zelfde, ook vaseline :wink:

Placebo effect.

Vaseline beschermt alleen je wimpers tegen beschadiging tijdens het slapen, het maakt je wimpers niet in 1 nacht voller. Het stimuleert de groei niet, alleen vermindert de uitval. Op zich kan op lang termijn wel voller worden, maar wat jij zeg in 1 nacht voller. Dat zit tussen je oren.

Ik draag alleen mascara omdat mijn wimpers blond zijn je ziet ze niet eens

Ik maak mijn gezicht en vooral wimpers goed schoon voordat ik ga slapen, anders kan ik niet slapen tenzij ik super moe ben haha. Dat doe ik eerst met Nivea verzachtende reinigingsmelk en daarna met Nivea verzachtende tonic… Dan denk je dat ik klaar ben maar nee want dan was ik mijn gezicht ook nog met Oriflame pure nature origanic tea tree & rosemary purifying wash & tone[size=2]gel, die is echt super chill als je een vettige huid hebt! Voordat ik mijn gezicht goed schoonmaakte had ik veel meer last van puistjes ook, maar mijn wimpers vallen ook minder uit! De mascara die ik gebruik is ook van Oriflame, de giordani gold lash panorama mascara. Ik hoop dat jullie hier een beetje wat aan hebben! Mijn tip is dus vooral je wimpers goed schoonmaken, zo hebben ze snachts de ruimte om te ademen en groeien. :hugs:

Ik wil die wimper serum nog wel eens uitproberen, dat doe je 's nachts op als eyeliner … iemand ervaringen mee?
Verder gebruik ik nu ook vaseline en elke nacht voor je gaat slapen je mascara eraf halen anders brokkelen je wimpers met mascara ermee af.

Revitalash? Dat wil ik ook gaan proberen! Wel duur, maar ik wil hem nog ooit aanschaffen.