Wimper serum

Ik heb vandaag eyliplex-2 lash boosting serum van goodskin gekocht bij de douglas.
Ze zeggen dat je dan na 8 weken voller en langere wimpers hebt.

Iemand die dit serum al eens gebruikt heeft of weet of het werkt?
Hij was nu namelijk van 50 euro afgeprijsd naar 25 dus kon hem echt niet laten liggen! Als het nou totaal niet werkt breng ik m alsnog terug haha.

Ik heb echt nog nooit van gehoord :grinning_face_with_smiling_eyes:
Ik heb trouwens wel gehoord dat vasaline op je wimpers smeren ook helpt, dit doe ik nu al een tijdje en ik merk een heel klein beetje verschil.

Ik vind het trouwens wel heel erg duur.

Ja vond m ook wel duur, er was er ook eentje van 100euro. Van die van 100 euro had ik al wel eens gehoord en die werkte wel, maar dat vond ik echt te veel om uit te geven.

http://www.douglas.nl/douglas/Verzorging-Gezicht-Oogverzorging-GoodSkin-Labs-EYLIPLEX-2-Lash-Boosting-Serum_productbrand_3000049543.html
Dit is trouwens de link van het product.

Ik heb er geen ervaring mee, maar ik gebruik wel castor olie voor mijn wenkbrauwen en wimpers. Mocht jouw serum niet werken… :slight_smile:

Waar heb je dat gekocht? En werkt het?

De Tuinen, kost een paar euro! Of het echt werkt durf ik niet te zeggen, maar ik merkte wel verschil voor mijn gevoel. Mijn wimpers waren namelijk afgebroken en het zag er niet uit. :wink:

Ik geloof dat het enigste serum wat werkt revitalash is omdat daar een bepaalde stof inzit die de andere niet hebben.

Me moeder heeft trouwens hetzelfde serum geprobeerd als jou, na een paar weken vielen ze juist uit inplaats van langer en voller worden…

Dankje, ik woon wel in België dus ik denk niet dat er hier een de tuinen is :stuck_out_tongue: maar ik zal eens kijken in kruidvat ofzo. Smeer je het echt op je wimpers of op je wimperrand?

Volgens mij is Revitalash inderdaad de beste

Ik geloof niet dat Kruidvat het heeft. Eerder speciaalzaken enzo. :wink: Ik breng het aan langs mijn wimperrand met een wattenstaafje en vervolgens over mijn wimpers.

Ik gebruik sinds 9 weken een wimperserum wat echt super fijn werkt. Latisse (ik bestel het via internet) en mijn wimpers zijn sindsdien enorm gegroeid. Ze zeggen dat na 16 weken het volledige resultaat zichbaar is. Ik ben nu al best tevreden over het resultaat, dus ben benieuwd wat de komende 7 weken nog gaat gebeuren :slightly_smiling_face:!

Vergeet ik in mijn enthousiasme helemaal te reageren op jouw vraag!

Ik heb even gegoogeled op jouw product en kom niet echt heel veel before en after foto’s tegen, en degene die ik tegenkom, daar zie ik wel wat resultaat. Niet zo denderend als bij Revitalash maar vaak helpt een klein beetje extra lengte al voor een mooiere oogopslag :slightly_smiling_face:

Voor zover ik weet werken inderdaad Revitalash en Latisse het beste :slightly_smiling_face:. Ik heb zelf ongeveer wekelijks een foto gemaakt, kan het hier wel posten als iemand geïnteresseerd is :slightly_smiling_face:

Ja foto graag! Ben heel benieuwd.

Ik vind hier trouwens wel een filmpje met wat er kan gebeuren wanneer je latisse gebruikt, heb jij hier geen last van? Schijnt dat als je het ergens anders op smeert je haargroei krijgt haha.

http://www.nbcnews.com/video/dr.-nancy/34330338#34330338

Ik gebruik revitalash en koop hem voor de helft van de prijs op ebay

Inmiddels zijn er zoveel verschillende wimper serums op de markt dat het moeilijk is om er een te kiezen die ook nog werkt en die niet te duur is. €80 voor een wimperserum is best wel veel geld.
Maar er bestaat ook zoiets als goedkoop is duurkoop, dus ga je eerst op onderzoek uit en probeer je ervaringen van anderen te vinden.
Over revitalash is al heel veel geschreven, alleen erg duur.

Zelf heb ik een nagelsalon en wat mij opviel was dat als ik over lange wimpers begon mijn klanten naast het bekende revitalash ook superlash van ecuri noemden, als wimper serum waarmee zij goede ervaringen hadden.
Zelf was ik in het begin nogal sceptisch maar heb uiteindelijk toch maar een flesje superlash gekocht. En ik moet zeggen dat ik een duidelijke verandering zag. Mijn wimpers zijn zeker langer geworden en komen nu zelfs tegen mijn bril aan!
Ik ben dus zo tevreden dat ik besloten heb om het in mijn eigen salon te gaan verkopen.
Dit is het wimper serum wat ik bedoel: Superlash Wimperserum