Wimper groeit naar beneden

[b]Heej, ik heb echt iets heel raars 1wimper die groeit niet naar boven maar naar beneden dus naar mn oog toe
En dat lijkt me niet echt goed voor je oog :stuck_out_tongue: (vooral met lenzen)
Dus hoe kan ikhet weghalen ? ik heb al een stukje af geknipt maar nu voelt hetnet als een soort stoppeltje en dat prikt heel erg als ik me oog dicht doe in dat lijntje waar je oogpotlood doet (weet niet hoe het heet :p)

Maar heeft iemand dit ook is gehad &Hoe zou ik het kunnen weghalen want hij is nu een beetje te kort om eruit te trekken denk ik[/b]

wimperkruller?? (aa’)

pak een pincet, trek et eruit.
trust me doet niet zo veel pijn, het groeit wel terug
en misschien dan wel in de juiste richting?

foto??

Ga het proberen temaken haha :stuck_out_tongue:

( Ik doe het ook weleens, met wimpers die uber kort zijn en dat echt al voor 10000 jaar xD)

Ik trek best vaak wimpers eruit eigenlijk.
Als ze veel langer zijn dan de rest, de verkeerde kant opzitten, of te kort zijn.

jaa gewoon eruit trekken met de pincet!
doe ik ook weleens, maar bij mij blijft ie terug groeien in de verkeerde richting, egt irritant maar met een wimperkruller blijft het ook gewoon zitte, maar dn moet je er niet teveel mascara opdoen, want dat word het zwaar en gaat ie weer hangen…

Je ziet het niet echt goed maarja :stuck_out_tongue:

http://img261.imageshack.us/img261/3277/img5700z.jpg

doet dat echt geen pijn met een pincet en groeit dat weer snel terug ofniet?

volgens mij had je hem beter niet af kunnen knippen en gewoon er uit kunnen trekken… Ik zou het nu alsnog proberen, en anders wachten tot ie wat langer is en dan er uit trekken?

Dat ziet er raar uit ö. En het lijkt me irritant. x]

Cool oog ;3
het prikt wel even en ja ik het doet een beetje pijn. Maar het duurt wel lang voordat het terug groeit. Maar dan ben je er ook vanaf ;3 Net zoiets als voor 1ste keer wenkbrauwen epileren.

Dat heb ik ook wel eens, die trek ik eruit anders prikt ie in m’n oog.

Je kunt ook wachten tot ie er vanzelf uit valt. Dat doen wimpers namelijk.

pincet idd, wimper uittrekke doet echt niet veel pijn
laat het wel doen door iemand anders, dat lijkt me het beste

Mooie oog :relieved:

Dat heb ik ook altijd, en die komt telkens terug, maar ik trek hem telkens eruit met een pincet:)