Wimper extensions

Hello Ya’ll

Wil ze graag zetten, lekker geen mascara meer :dancer: Klinkt ideaal, maar of dat écht zo is daar ben ik nog niet helemaal achter… Vandaar dit topic…

So tell me. Wie heeft ze wel is laten zetten? en deel je ervaring met ons!

Groetjesss

Heb jij alleen mascara voor de volume dan?

Een wimperkruller heb ik altijd standaard nodig

Ik heb ze niet en het lijkt mij nou ook niet echt goed voor je wimpers. Als je wimpers erbij uitvallen nadat je ze eruit moet halen zal het lang duren voordat ze terug groeien.

het is mooi voor even, maar je verliest een HELEBOEL natuurlijke wimpers wanneer ze eruit gehaald moeten worden of wanneer je extensions eraf vallen.
aan het einde van de rit blijft er niet veel meer van je echte wimpertjes over

je moet even op beautylab kijken serena heeft daar meerder artikelen over geschreven, bij haar werkte het heel goed en haar wimpers zijn er juist langer door geworden!

Doe anders ipv wimper extensions, nep wimpers? :3

^maar dat is wel een gedoe als je dat elke ochtend doet. ;p
ik heb een beetje het zelfde probleem, myn wimpers zyn gewoon zwart maar er zit totaal geen volume in, al gebruik ik de wimperkrulg+ duurste mascara. =S
Ik wou eerst ook wimperextensions doen maar het is dus heel slecht voor je wimpers (die ik amper heb, maar oke) =(

Je kan ook je wimpers laten verven

ohh ik wil ook wimper extensions ;o

Ik heb wimperextensions gehad, 1,5 week…daarna eraf getrokken omdat het echt vervelend werd. Ik mocht niet in mn ogen wrijven, en je mocht niet met make-up remover te dicht in de buurt omdat ze dan sneller eraf vallen. Dus heb ze gister maar eraf getrokken :stuck_out_tongue: Was eenmalig 29 euro en bijwerken 5 euro. Zou om de maand moeten maar had na 1 week al kleine haartjes eruit.

Wimperextensions? Seriously?
Het moet niet gekker worden :’)

Ja, dit dacht ik ook :'D.

Volgens mij had dat mens van http://beautylab.nl dat. Mij lijkt het helemaal niks.

haha inderdaad ^hierboven.

Beetje overdreven, moeten we nou helemaal plastic worden?