wimper extensions

Hee ladies
Ik heb 4 weken geleden wimper extensions laten zetten. Mijn vriendin werkt bij een schoonheids specialst waar ze dat konden zetten en haar gingen leren. Ze hebben dit toen bij mij gezet gratis als proef model. Het zat kei mooi, niks op aan te merken voor de eerste 2 weken. Maar daarna merkte ik dat alles er langzaam uit ging vallen maar mijn eigen wimpers meenam! Ook ging het allemaal door elkaar zitten. Het zag er dus niet meer uit en doordat mijn eigen wimpers ook groeiden werden de nep wimpers te zwaar voor mijn eigen wimpers waardoor ze naar beneden gingen hangen. Een en al ellende dus. Mijn vriendin vertelde mij dat met olie de wimpers eraf zouden gaan. Ik weet niet met wat voor een soort lijm ze daar werken want het leek wel sement. Ik wreef door mijn ogen met olie en zag dat de nep wimpers weer mijn eigen wimpers meenamen. Alle wimper extensions zijn er nu dus uit maar mijn eigen wimpers hebben ze meegenomen en nu ben ik dus kaal, geen wimpers meer! :frowning_face: :cry:
Ik raad daarom bij deze meteen iedereen die wimper extensions wil laten zetten het meteen af!
Nu is mijn vraag: heeft iemand hier ervaring mee? is er een bepaald product waardoor je wimpers weer aangroeien of sneller groeien? Ik las op internet namelijk dat het wel maanden kan duren voordat je wimpers weer helemaal terug zijn maar ik hoop van niet… somebody tips??

Ten eerste: wat vervelend dat je zo’n nare ervaring mee hebt!

Ten 2e: ik heb al meerdere malen extensions gezet. Het is zo dat je minder wimpers lijkt over te houden maar dat is niet zo. Je wimpers vallen net als je gewone haar uit. doordat de wimperextensions zwaarder zijn vallen je wimpers misschien iets eerder uit dan normaal en valt het ook op omdat je dan korte en lange wimpers hebt. Ook zit er niet ineen keer weer een lange wimper aangezien het moet groeien net als wat het normaal doet.

Als je er zelf aan gaat lopen frunniken is het logisch dat je de helft die nog vast zit mee trekt.
Er is speciaal spul om de wimpers te verwijderen. Zelf heb ik het ook geprobeerd met olie, lukt wel maar het is minder prettig!

Hoop dat ik je hiermee een beetje gerustgesteld heb.