wilt hij niet verder?

Hallo

Ik ben 17 en al meer dan een jaar samen met mijn vriend. Ons seksleven stelt niet veel voor, we hadden nog maar 1 keer voorspel gehad. Ik was vorige week bij hem blijven slapen voordat hij naar Tenerife vertrok en we lagen al lang op bed. Het was intiem maar we waren allebei wel moe. Toch wou ik deze keer het initiatief nemen tot voorspel en ik begon hem af te trekken. Na een paar minuten, merkte ik dat ik dat hij zelf niet echt veel moeite deed om iets bij mij te doen en vervolgens stopte ik al gauw.
Ik was de tijd daarna vrij stil en hij vroeg of er iets was, en ik zei dat hij me hierdoor precies had afgewezen en dat ik me heel onzeker hierdoor voelde. Hij zei dat hij echt enorm moe is 'wat hij wel vaak is) en dat hij ook onzeker is op dat vlak en dat het niet aan mij ligt.

Maar heeft iemand tips? Ik weet dat ik nu de volgende keer zelf geen initiatief meer ga durven nemen… Ookal hebben we er al over gepraat etc…

Waar is hij precies onzeker over? Jongens op die leeftijd willen meestal heel veel seks. Misschien heeft hij gewoon niet altijd zin, dat kan.

Praat nog eens uitgebreid met hem waarom hij precies onzeker is? Misschien kan je hem dan ook geruststellen?

Denk inderdaad dat in jullie geval een goed gesprek erover al veel kan oplossen. Vraag inderdaad waarover hij onzeker is en probeer die onzekerheid weg te nemen. Dan kun je misschien stapje voor stapje elke keer een beetje verder gaan.