Willen jullie voor mij bidden?

Lieve girlsceners,

Afgelopen jaar heb ik te horen gekregen dat ik hoogstwaarschijnlijk het syndroom van usher heb.
Dit houd in dat ik slechthorend ben en dat mijn gezichtsveld gedurende de jaren achter uit zal gaan. Het zogenaamde ‘kokerzicht’. Op een gegeven moment zou ik blind kunnen worden. Of en wanneer mijn zicht uiteraard zal gaan, is niet te voorspellen. Helaas is er ook geen behandeling voor.
Dit is voor mij een enorme klap geweest. Dagelijks zit ik hier erg mee en ben ik erg angstig.
Ik ben gelovig en geloof dat God mij bij staat. Ik wil jullie vragen om voor mij te bidden. Bidden voor mijn situatie, dat mijn zicht stabiel mag blijven, even als mijn gehoor.

Het zou me echt heel erg goed doen! God doet wonderen!

Alvast heel erg bedankt… liefs van mij

Ah een vriend van mij heeft dit ook. Heel veel sterkte naar jou gewenst alleszins!!

Sterkte meis!

Heel veel sterkte, ik zal voor je bidden!

Ik zal voor je bidden.

Al moest ik bij de topictitel echt aan krullevaar denken en ik hoop zo zo zo hard dat dit geen trolltopic is n.a.v. haar eigen topic…

Ik ben niet gelovig en daarom kan ik niet voor je bidden. Ik zal wel aan je denken en hopen dat het niet erger zal worden. Ik snap dat je ontzettend angstig bent, dat zou ik ook zijn.

Als het je helpt, schrijf dan hier je gevoelens op en wij luisteren dan graag naar je.

Liefs xxx

Iedereen bedankt voor de lieve berichtjes!

@cherryblossoms bedankt! Dat doet me goed.
Ik kan begrijpen dat dit misschien als een troltopic over komt, maar dit verhaal is echt. Ik plaats normaal nooit reacties ergens, maar zit wel vaak op het forum.

Niet lullig bedoeld… maar kan de titel misschien worden veranderd ivm krullevaar?

En sterkte meis!

Ahh, sterkte! :hugs:

Dit.
En als het serieus is, kan de titel dan misschien veranderd worden?

dit, al vind ik het heel erg voor je, misschien kan er gewoon een woord tussen zodat het niet precies de topictitel als van krullevaar is…

Sterkte meid! :sob::muscle:

Beetje radicaal dat jullie gelijk willen dat de titel veranderd moet worden.

OT: Sterkte! Lijkt me echt verschrikkelijk als je weet dat je een grote kans hebt om blind te worden.

Niet allemaal op haar springen omdat ze een topic titel heeft gemaakt die hetzelfde is als de topictitel van krullenvaar. Deze meid leeft tenminste nog en vraagt om onze gebeden omdat ze die kan gebruiken.

ot: Ik wens je sterkte toe en ik zal voor je bidden.

Dit is wel een beetje raar geformuleerd.

OT: Heel veel sterkte, lijkt me lastig…

Veel sterkte!