Heeey!
Ik heb best wel een probleem. Nouja, voor mij is het een probleem…
Het zit zo:
Op mijn school zit echt een super knappe jongen! Alleen, hij kent mij niet, volgens mij heeft hij me nog nooit gezien ofzo. En hij zit in de 5e en ik in de 3e, dus hij heeft andere pauzetijden waardoor ik hem bijna nooit zie. En nou is het probleem dat ik hem graag beter wil leren kennen, maar zoiets durf ik echt niet te vragen enzo. Ik ben echt super verlegen… Kunnen jullie me alsjeblieft tips geven, en hoe ik zorg dat ik op hem af durf te stappen, en dat ik wel goed overkom zegmaar :S
Volgens mij zijn hier al duizenden topics over, maar goed…
Maak oogcontact? Voeg m toe op facebook ofzo, lach een keer naar m, en als je dan alle moed verzameld hebt kun je op m afstappen.
I know,
Maar niet over als je iemand echt nog niet kent. ik weet zijn naam niet eens
Zoek via hyves/faebook weetikveel.
En stuur hem een berichtje? Of reageer op zijn foto …
Ja. Als je niet eens weet hoe hij heet, vind ik het toch verwonderlijk dat je half verliefd ben. Zoek iemand anders, die wel van jouw bestaan afweet.
Mr ik weet helemaal NIKS van hem…
Hoe moet ik gaan zoeken als ik zijn naam niet weet enzoow ?
Ik wil hem gwn beter leren kennen…
Geen enkele leuke jongen weet van mijn bestaan af :bored:
Want ik ben nogal… . . … heel erg verlegen zegmaar…
Vraag vriendinnen? Misschien weten die wat meer.
Heb ik niet :bored:
maarjaa volgens mij is dit/ik echt hopeloos…
dit kan toch NEVER iets worden! hoe moet ik dat OOIT voor elkaar krijgen?
Dan vergeet je hem gewoon
Blijkbaar geloof je er toch niet in, en als je geen enkele tip wilt aannemen
Waarom heb je dit topic dan geopend ?
Neej ik geloof er niet in, omdat ik verder ook niemand heb om me te helpen enzo. en omdat jullie zeggen dat ik hem op moet zoeken op facebook enz, mr ik weet zijn naam niet dus dat is hopeloos. Maar ik wil het zo graag! want ik heb nog nooit iemand echt knap gevonden ofzo :s
en nog nooit verkering en alles. niemand heeft mij ooit leuk gevonden. dus daarom ben ik gwn onzeker over alles en mezelf. er zal toch wel iets mis zijn als niemand mij aardig vindt? jullie ook trouwens…
Ehm jawel, zelfs als je iemand nog niet goed kent zijn er al topics over.
je bent nog maar 14 dus dat komt echt nog wel goed met verkering