Willen jullie aan ons denken?

Ik weet dat weinige van jullie me kennen toch wil ik het ergens kwijt zonder het meteen te persoonlijk is. Mijn moeder heeft al jaren copd en is 5 dagen geleden opgenomen, het ging redelijk goed tot 2 dagen terug, vandaag hebben wij het besluit moeten nemen alles stop te zetten, geen voeding enz. Ze krijgt nu een slaapmiddel waardoor de doktoren zeggen dat ze niks meer voelt en nu moeten we wachten tot t hartje ermee stopt. Het is een vreselijk gezicht, ben continu 24 uur per dag, 2 dagen lang bij der geweest en nu thuis om 2 uurtjes slaap te pakken, lukt niet, het enige wat ik wil is even van me afschrijven. Ik ben er helemaal kapot van…ik weet; jullie kennen mij/mijn familie en moeder niet, ik hoop dat jullie voor ons willen bidden, even een momentje denken of in iedergeval het lezen. Ik ben super blij met alle steun, dat is het enige wat mij nu nog op de been houd. Bedankt x

Wat vreselijk erg, heel veel sterkte ermee! :sob::muscle:

heeeeel, heel veel sterkte!

Sterkte ! X :hugs:

:sob::muscle:

Heel veel sterkte…Xx :sob::muscle:

Ben net gebeld, ze heeft eindelijk haar rust…iedereen super bedankt!

Sterkte :sob::muscle:

Heeeeel veeeel sterkte! :sob::muscle:

Heftig. Heeeel veel sterkte meid! :sob::muscle:

Heel veel sterkte! :sob::muscle:

Ik zie je wel eens in het Ebay-topic dus ik ken je wel van naam, ik weet natuurlijk niet wie je écht bent maar ik wil je wel heel veel sterkte wensen. Dit wil je natuurlijk nooit meemaken. Heel veel sterkte en schouders eronder! Alles krijgt uiteindelijk een plekje :sob::muscle:

Heel veel sterkte :hugs:
Als je wil praten mag je me altijd noten!

Heel erg veel sterkte!

Wat erg :frowning_face: Heel veel sterkte!!

Heel veel sterkte! :sob::muscle:

Heel veel sterkte!! :sob::muscle:

Wat vreselijk, echt heel veel sterkte! :sob::muscle:

Ben jij toevallig van webpiraat?..
Maar heel veel sterkte!